یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نماشویی ساختمان های شرکت گاز

۳۶۷ بازديد

یکی از پروژه هایی که در زمینه نماشویی ساختمان شرکت کارویس از عهده آن بر آمده نماشویی ساختمانهای شرکت گاز است که برای این پروژه از حدود ۳ تا ۶ کارشناس نماشویی ساختمان استفاده شد که هر کدام از آن ها دارای مدرک بین المللی ایراتا بودند و یک سرپرست ایمنی بر سر پروژه حضور داشت تا از خطرات احتمالی در حین انجام نماشویی ساختمان جلوگیری شود. ساختمان های شرکت گاز در هر سال یک بار باید عمل نماشویی ساختمان را به اجرا در آورند زیرا این ساختمان ها با توجه به میزان اهمیت و بزرگی ای که دارا هستند باید همواره زیبا به نظر بیایند ، شرکت گاز جزو ساختمان های مهم تهران محسوب می شود و جلوه زیبای آن می تواند تأثیر بسیار زیادی بر کارکنان آن و مردم داشته باشد. با توجه به اینکه حدود ۸۰ از درصد نمای ساختمان شرکت گاز از شیشه است کارشناس با روش دستی یا همان تی و ابر و مواد شوینده با قدرت کم نماشویی ساختمان را به اجرا در می آورد.زمان نماشویی ساختمان های شرکت گاز با توجه به تعداد زیاد ساختمان هایی که داراست حدودا بین ۱۵ الی ۲۰ روز به طول انجامید و البته رضایت مدیران محترم ساختمان های شرکت گاز را پی داشت که این مایع خرسندی تیم نماشویی ساختمان کارویس بوده است. شرکت کارویس برای برج های بلند شهر تهران با برنامه ریزی های دقیق نقشه ای ریخته که در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشد و نمای این ساختمان ها را مانند روز اول زیبا و درخشان کند. برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تعرفه های شرکت ساختمانی کارویس

با توجه به اینکه جلب اعتماد و رضایت سازمان ها و اورگان های دولتی برای شرکت کارویس بسیار اهمیت دارد با قرار دادن تعرفه های خاص  سعی بر سهولت کار برای آن ها داشته است.  از اهداف تیم نماشویی ساختمان کارویس این است که با حال خوب بخشیدن به تمام ساختمان های شهر چهره ای زیبا و تمیز به آن ها ببخشد که برای اجرای این هدف تعرفه هایی قرار داده تا مدیران ساختمان ها را ترغیب به زیبا سازی چهره ی نمایشان کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان های شرکت گاز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد