سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

بررسی ساختمان قبل از اجرای نماشویی

۳۳۹ بازديد

تیم های نماشویی ساختمان باید قبل از آغاز کار، ساختمان شما را مورد بررسی قرار دهند تا بدانند با چه روشی و چه نوع ابزاری باید نماشویی ساختمان شما را به اجرا در بیاورند. باید گفت روش های نماشویی برای ساختمان های بیش از یک طبقه شامل ۱) دسترسی با طناب (راپل) ۲) بالابر های صنعتی است. مدت زمان شستشوی نما می تواند از یک روز کاری تا ۲ ماه نیز به طول بیانجامد و این بسته به متراژ و وسعت ساختمان تعیین می شود. نماشویی ساختمان برای هر نوع از نما متفاوت است، انواع نماشویی ساختمان شامل:

 

 ۱) نماشویی با دستگاه های پر فشار همچون واترجت و واتر سندبلاست : برای نماهای بتنی، سیمانی، چوبی، سنگی، آجری

 

 ۲) نماشویی با روش دستی و به وسیله ی تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت : برای نماهای شیشه ای، کامپوزیتی

 

کارشناس نماشویی ساختمان با بررسی ساختمان، روش ها و نوع ابزار ها برای آن را مشخص می کند و می تواند شما را بهتر راهنمایی کند.

 

کلیه شرکت هایی که خدمات نماشویی ساختمان و کار در ارتفاع را به اجرا در می آورند باید تیم اجرایی خود را بیمه کنند. کارفرمایان می توانند قبل از آغاز کار از فتوکپی بیمه ی گروه اجرایی اطمینان حاصل کنند.

 

برای اینکه بتوانید بهترین روش  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

روش های نماشویی برای ساختمان های قدیمی

شاید شما نیز ساختمان های قدیمی ای که سیاهی و جرم سطح آن ها را فراگرفته است را دیده باشید، این نوع ساختمان هایی که جرم و آلودگی به لایه های زیرین آن نفوذ کرده اند را باید با مواد شوینده پر قدرت شستشو کرد و اگر از جنس سنگ، بتن، سیمان و آجر باشند بهتر است از روش واتر سند بلاست استفاده کرد. با استفاده از دستگاه واتر سندبلاست از مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر استفاده می شود که بدون آسیب رساندن به نمای ساختمان، می تواند تمام جرم و آلودگی را از سطح نما بزداید و زیبایی را به نمای ساختمان شما ببخشد.  نمونه های مشابه نماشویی ساختمان که با روش واتر سند بلاست شستشو شده اند را می توانید از شبکه های اجتماعی ببنید تا به صورت کامل متوجه میزان کارایی این دستگاه شوید. دستگاه های واتر سند بلاست و واتر جت نیاز به برق سه فاز دارند تا بتوانند آب را با فشار ۲۵۰ بار در ثانیه به سطح نما بپاشانند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

بررسی ساختمان قبل از اجرای نماشویی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد