جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ایده های جالب در بازسازی ساختمان

۴۰۹ بازديد

در کار بازسازی ساختمان می توان ایده های بسیار زیادی داد اما این ایده ها از هر چیزی می تواند الهام بگیرند که بنا بر در خواست کارفرما و میزان علاقه مندی اش می تواند دستخوش تغییر شود، بازسازی ساختمان دنیای بزرگی دارد زیرا هر مهندس معمار برای خود طرح و ایده هایی دارد که این نوع بازسازی را متفاوت می کند و رنگ و بوی تازه ای را به ساختمان می بخشد. مثلا اگر نوع سلیقه کارفرما به نوع معماری سنتی ایران نزدیک باشد می توان با الهام گرفتن از ساختمان های قدیمی ایرانی که بسیار زیبا و دقیق و آرامش بخش است طرح را کشید و آن را با معماری مدرن تلفیق کرد تا هم رضایت کارفرما را جلب کرد هم حرکتی نو در امر بازسازی ساختمان انجام داد، اما اگر سلیقه یک کارفرما تجمل گرایانه باشد می توان با سبک معماری مدرن و مجلل طرح را کشید و اجرا کرد. در بخش ایده یابی بازسازی ساختمان وجود یک معمار خلاق که بتواند بنا به درخواست کارفرما و نوع سلیقه ، میزان بودجه، نوع ایده تمام اهالی آن ساختمان را تنظیم کند و یک طرح کلی را بکشد بسیار مهم است زیرا خیلی از کارشناسان اجرای ساختمان هستند که سابقه زیادی در امر بازسازی ساختمان دارند اما نمی توانند آن گونه که کارفرما می خواهد ساختمان را بازسازی کنند و کارفرما در پایان کار ناراضی خواهد بود. برای اینکه از تمام ایده ای نوین در معماری و بازسازی ساختمان مطلع شوید می توانید با تیم مشاوران کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

ایده های برای استفاده درست از فضای منفی و بدون کاربرد در امر بازسازی ساختمان

شاید مهمترین روش برای جلب رضایت کارفرما این باشد که از فضاهای دست نخورده خانه بتوان استفاد درست و کاربردی کرد زیرا دغدغه اکثر صاحبان خانه وسایلی است که خاطره انگیزند اما جایی برای آن ها نیست را در مکانی قرار دهند که جای وسایل اصلی را نگیرد و به اصطلاح توی دست و پا نباشند. برای این کار که احتیاج به ذهن خلاق یک معمار دارد باید با تشخیص درست فضای بدون کاربرد را با یک طرح نو و  با بازسازی ساختمان درست به جایی پر استفاده تبدیل کند. به طور مثال استفاده از فضای زیر پله به عنوان کتابخانه و یا انباری که پتو و رخت خواب مهمان در آن قرار گیرد و یا استفاده از مبلمان و تخت خواب های تاشو که قابلیت خمیدگی دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند و یا استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسایل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسایل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است ،باید گفت این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

ایده های جالب در بازسازی ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد