شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

سبک گرین هوم در بازسازی خانه

۳۴۸ بازديد

مدت ها است که استفاده بیش از اندازه منابع طبیعی زمین را با مشکلات بسیار زیادی روبه رو کرده است. سبک green home (خانه سبز) می تواند یک شعار باشد برای تغییر روش های زندگی مان و استفاده درست و به صرفه از منابع طبیعی که می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تمام کره زمین بگذارد. روش های این سبک در بازسازی به چه صورت است؟ برای اطلاعات بیشتر راجع به بازسازی خانه به سبگ گرین هوم بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

 

در قدم اول باید دنبال متریال هایی بگردید که قابل بازیافت باشند، به طور مثال چوب یکی از متریال های قابل بازیافت است، شاید از نظر شما استفاده از چوب ممکن است آسیب بیشتری به کره زمین و جنگل ها وارد کند اما باید گفت خرید مصالح چوبی از یک سری اورگان های مطمئن که به ازای قطع هر درخت به جای آن یک نهال می کارند و باعث توسعه هر چه بیشتر درخت کاری در سطح کره زمین می شوند باید استفاده کرد. اورگان هایی با مجوز FSC دارای این صلاحیت هستند و شما می توانید برای خرید مصالح چوبی خود به آن ها مراجعه کنید.

 

گرمایش از کف یکی از مواردی که در استفاده بیش از اندازه ازسوخت های فسیلی همچون گاز کمک بسیار زیادی می کند. در بازسازی خانه شما می توانید با سیستم گرمایش از کف محیط خود را با کمترین استفاده از منابع سوختی گرم کنید و حتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در این سیستم به جای استفاده از لوله های گازی  از لوله های آبی استفاده می کنند.

 

پنل های خورشیدی مدت زمان زیادی است که توجه طراحان و معماران بازسازی خانه را به خود جلب کرده است. این پنل ها انرژی خورشیدی را جذب می کنند و باعث تامین منابع برقی می شوند. شاید در آینده ای نزدیک استفاده از این نوع پنل ها برای همه خانه ها جزو واجبات باشد.

 

عایق بندی در ساختمان به نوعی به مواردی گفته می شود  که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند، درب و پنجر های دوجداره، عایق بندی دیوار ها و سقف همگی جزو نیاز های یک ساختمان است و باعث نجات کره زمین می شود.

 

گرین هوم تنها یک سبک در بازسازی خانه نیست یک سبک و نماد از زندگی اصلاح شده ای است که هر انسانی در هر کجای زمین باید آن را رعایت کند تا بتوانیم بیش از این به منابع طبیعی آسیبی وارد نکنیم. با وجود گسترش شهر ک های صنعتی، کارخانه ها، تولید بیش از اندازه آشغال هایی که قابل بازیافت نیستند، قطع بی رویه درختان و … همگی باعث رشد خشکسالی و گرم شدن بیش از اندازه کره زمین شده است، تنها راه چاره استفاده درست از منابع و استفاده از راه کار های محیط زیستی است که امیدواریم با رعایت کردن آن به این مهم دست پیدا کنیم و بتوانیم تاثیری مثبت بر رفع این مشکلات داشته باشیم.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

سبک گرین هوم در بازسازی خانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد