یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نماشویی ساختمان ،نابودی حشرات مضر نما

۳۸۱ بازديد

چه حشراتی برای نمای ساختمان مضر هستند و کار نماشویی ساختمان را دچار مشکل می کنند؟ برای اینکه نماشویی ساختمان به درستی انجام شود باید راجع به تمام این حشرات موذی که وارد منافذ موجود بر سطح نمای ساختمان میشوند و با تولیدمثل زیاد باعث ازبین رفتن نمای ساختمان می شوند اطلاع داشت، اما با نماشویی ساختمان آیا همه این حشرات از بین می روند؟ این یکی از دغدغه های مهم کارفرمایانی است که می خواهند کار نماشویی ساختمان خود را انجام دهند، که در این مورد باید گفت مواد شوینده ای هست که باعث از بین رفتن این موجودات شده  و نمای ساختمان شما را به حالت اولیه باز میگرداند.  برای اینکه نماشویی ساختمان برای نماهایی که دچار حمله ی حشرات مضر می شوند را به درستی انجام داد باید اول نوع حشره را شناسایی کرد و اینکه از چه جنسی است  و راه های مقابله با آن چیست. حشرات در ساختمان هایی با نمای چوبی بیشتر دیده می شوند بالاخص که ساختمان در مکان مرطوبی باشد در این زمان است که حشرات با تولیدمثل زیاد ساختمان و اهالی آن را دچار مشکل می کنند، این حشرات برای انسان بسیار مضر هستند و بهتر است حتی با دیدن کمترین نشانه از این حشرات در نمای ساختمان هر چه سریعتر با تیم نماشویی ساختمان  تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت برای از بین بردن این حشرات موذی به کمک شما بیایند. شرکت کارویس با در نظر گرفتن اینکه چه مواد شوینده و سمی می تواند برای از بین بردن حشرات مناسب باشد برای شما بهترین راه کار را انتخاب و  این اطمینان خاطر را می دهد که تمام حشرات مضر ساختمان را ازبین ببرد. این مجموعه با به کار بردن بهترین متد ها برای نماشویی ساختمان باعث محافظت ساختمان شما از هر گونه آسیب احتمالی ناشی از وجود حشرات می شود.

 

حشراتی که به نمای ساختمان آسیب می زند از چه نوعی هستند و برای آن از چه روش نماشویی ساختمان میتوان استفاده کرد

از این نوع حشرات می توان به موریانه که به نمای چوبی بیشتر آسیب می زند و باعث خوردگی کامل نمای چوبی می شود اشاره کرد که در این مورد باید اول مرحله سم پاشی آغاز شود و بعد از اطمینان حاصل کردن از زدودن کامل حشرات باید وارد مرحله نماشویی ساختمان شد، از دیگر حشرات مضر می توان به کرم های دیواری اشاره کرد که نماهای آجری و یک سری از نماهای دیگر با این مشکل رو به رو می شوند و این حشرات باعث خوردگی و از بین رفتن کل نما می شوند که برای از بین بردن این نوع موجودات از مواد شوینده و سموم ضد حشره  قوی باید استفاده کرد تا به طور کامل این حشرات از نما جدا شوند. باید گفت نماشویی ساختمان هایی که دچار این مشکل می شوند زمان زیادتری را می طلبد تا این آلودگی ها و حشرات به طور کامل از بین روند. لازم به ذکر است که بایستی عمل نماشویی ساختمان با دقت بسیار زیادی برای این نوع نماها اجرا شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان ،نابودی حشرات مضر نما

بهترین راهکارها برای دفع حشرات:

1-از محصولات دفع حشرات استفاده کنید.

معمولاً در مناطق گرمسیری از این محصولات به وفور یافت می شود. در واقع این محصولات مانند ضد آفتاب هستند و باید آن ها را تمدید کنید. همچنین می ‌توانید از برندهای مختلف مخصوص نوع پوست و شرایط متفاوت استفاده کنید . این محصولات را از داروخانه خریداری کنید. البته نباید آن ها را به پوستی بزنید که دچار حساسیت شده است. زمانی که به این محصولات نیاز ندارید، پوست خود را شستشو دهید.

2-لباس هایی با رنگ روشن بپوشید.

اگر از استفاده از مواد شیمیایی برای دفع حشرات راضی نیستید، یا آن را دوست ندارید، لباس هایی با رنگ روشن بپوشید. حشراتی مثل پشه ها به رنگ‌ های تیره مثل آبی و سیاه بیشتر جذب می شوند. برای جلوگیری از نیش حشرات مثل پشه حتماً لباس‌ های رنگ روشن مثل رنگ سفید یا طوسی استفاده کنید. این رنگ لباس نه تنها به دفع حشرات کمک می کند، بلکه احساس خنکی بیشتری را در روزهای گرم تابستان به شما خواهد داد.

جلوگیری از نیش حشرات

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد