شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نماشویی ساختمان با روش نوین یا سنتی

۴۰۴ بازديد

برای نماشویی ساختمان در گذشته از داربست استفاده می شد که خطرات انسانی فراوانی را به همراه داشت. هر چند کار نماشویی ساختمان به طور کلی کاری خطر پذیر و پر ریسک است و اگر از افراد متخصص و با مهارت بالا استفاده نشود ممکن است اتفاقات ناگواری رقم بخورد  به همین دلیل است که باید تیم اجرایی مناسب را انتخاب کرد و دقت بسیاری برای آن داشت. همانطور که می دانید نماشویی ساختمان با روش داربست یک روش سنتی در نماشویی ساختمان است که شاید هنوز هم در بعضی شرکت های ساختمانی از آن استفاده شود اما علاوه بر خطرات فراوانی که دارد زمان و انرژی زیادی را هم تلف می کند که همین خود هزینه های بیشتری را به همراه دارد از این رو در سال های اخیر از روش های کوه نوردی در نماشویی ساختمان استفاده می شود مثل روش راپل یا همان کار با طناب، در این روش باید فرد به صورت کاملا حرفه ای دوره های کار با طناب را دیده باشد و این نکته بسیار حایز اهمیت و مهم است که باید حتما در کار نماشویی ساختمان اجرا شود. چیزی که مراجعه کنندگان برای نماشویی ساختمان باید آن را در نظر بگیرند این است که به شرکتی مراجعه کنند که این کار را به صورت حرفه ای انجام دهد تا کار با اطمینان بالاتر و هزینه هایی پائین تر به اجرا برسد.

 

 

چرا اکثر ساختمان ها در ایران از نماشویی ساختمان استفاده نمی کنند

همانطور که در سطح شهر می بینیم ساختمان هایی که آلودگی و جرم و سیاهی، سطح نمای ساختمان آن ها را گرفته است زیاد شده اما چرا ؟ شاید اکثر مردم بر این باورند که هنوز هم نماشویی ساختمان با همان روش های سنتی و با داربست اجرا  می شود و هزینه و زمان زیادی میبرد و  با نماشویی ساختمان به روش نوین هنوز آشنایی چندانی پیدا نکرده اند. و به همین دلیل است که فضای شهر را ناخوشایند میبینیم و کسی هم به فکر کار نماشویی ساختمان خود نیست. این در حالیست که  نماشویی با پیشرفت های زیادی که داشته هم به سرعت بخشیدن زمان نماشویی ساختمان کمک کرده هم خطرات انسانی را کمتر کرده و حتی هزینه های نماشویی ساختمان را هم کاهش داده است. در روش نوین نماشویی ساختمان از دستگاه های جدید مثل واتر جت یا همان پاشیدن فشار آب قوی به سطح ساختمان و واتر سند بلاست یا همان پاشیدن سیلیس و دیگر مواد شوینده به ساختمان به همرا آب فشار قوی استفاده می شود که کار نماشویی ساختمان را با کیفیت بهتر انجام می دهند و در وقت و انرژی هم صرفه جویی می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود که دوره های حرفه ای این کار را گذرانده اند  در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما و اجرای روش های نوین کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با روش نوین یا سنتی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد