شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

شرایط جوی برای نماشویی ساختمان

۳۶۰ بازديد

ساختمان ها هم مانند انسان ها پیر می شوند. در بهترین شرایط جوی یک ساختمان در مدت زمانی کوتاه جرم، گردو خاک و دوده را به خود جذب می کند و تعویض ظاهر نما اولین فکری است که می تواند به ذهنمان برسد اما باید گفت با نماشویی ساختمان می توان در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه، زیبایی و درخشندگی اولیه را به ساختمان بخشید. بهترین راه کار برای اینکه جرم و آلودگی وارد لایه های زیرین ساختمان نشود این است که در دوره های منظم، نماشویی ساختمان برای تمام ساختمان های سطح شهر اجرا شود تا شهر زیبایی و طراوتش را از دست ندهد. یکی از مشکلاتی که برای اجرای نماشویی ساختمان توسط کارفرمایان به وجود می آید و این عمل را به تأخیر می اندازد، این است که اکثر صاحبین خانه های آپارتمانی راضی به پرداخت هزینه برای اجرای نماشویی ساختمان نمی شوند. شاید توجه بیش از حد به تمیزی و پاکی فضای داخلی ساختمان،  ما را از بخش های خارجی آن غافل کرده است و یا شاید همچنان اجرای عملیات نماشویی ساختمان به باور بسیاری از مردم یک عمل زمان بر و پر دردسر است که با روش های نوین نماشویی اجرای این عمل بسیار آسان و کم هزینه شده است. نماشویی برای ساختمان هایی که نزدیک اتوبان ها و خیابان های پر تردد هستند بسیار ضروری تر از الباقی ساختمان ها است زیرا این نوع ساختمان ها بیشتر در معرض آلودگی هستند و نمایشان زودتر فرسوده می شود.

 

روش های نوین نماشویی ساختمان

کمتر از ۱۵ سال پیش در ایران همچنان از روش های سنتی نماشویی ساختمان استفاده می شد، استفاده از این روش ها عملیات نماشویی ساختمان را با دردسر های زیادی روبه رو می کرد و به همین خاطر تعداد کمی از افراد راضی به اجرای نماشویی ساختمان خود می شدند. اما در ۱۰ سال گذشته استفاده از روش های نوین افراد زیادی را ترغیب به شستشوی نمایشان کرد. روش دسترسی با طناب( راپل) مدت زمان نماشویی ساختمان را به کمترین حد خود رساند، به گونه ای که  در حال حاضر می توانید کمتر از ۲۴ ساعت (برای ساختمان های زیر ۵ طبقه) زیبایی و درخشندگی را به ساختمان خود هدیه دهید. دستگاه های بسیار کابردی و پر سرعت همچون واتر جت و واتر سند بلاست جایگزین دستگاه های قدیمی شدند و اجرا ی نماشویی ساختمان را با کیفیت تر کردند. استفاده از روش های نوین نماشویی ساختمان نیازمند، تخصص و مدارک بین المللی است و افرادی که به صورت حرفه ای این کاررا به اجرا در می آورند باید دوره های این رشته را بگذرانند. ایراتا مدرکی است که افراد علاقه مند به کار در ارتفاع باید در قدم اول اقدام به سپری کردن دوره های آن کنند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

شرایط جوی برای نماشویی ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد