پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بازسازی اتاق خواب دخترانه

۳۶۸ بازديد

اگر به دنبال ایده های جالب برای بازسازی اتاق خواب دختران نوجوانان هستید به این فکر کنید که این افراد چه چیز هایی را دوست دارند و به چه چیز هایی نیاز دارند. برای دختران نوجوانان یک اتاق تنها برای خوابیدن و استراحت کردن نیست، اتاق خواب برای آن ها مکانی است برای فرار از دنیای بیرون و فکر کردن راجع به نقشه ها و خواسته هایشان. از نکات مهم دیگر راجع به تغییر بازسازی اتاق خواب برای دختران نوجوانان این است که بگذارید راجع به طراحی اتاق خودشان تصمیم بگیرند، با این روش شما به آن ها عزت نفس داده اید تا در مراحل بالاتر زندگی شان تمام تصمیم ها را خودشان بگیرند و شما تنها یک راهنما برای آن ها باشید. در دوره ی نوجوانی بسیاری از دختران اسباب بازی های خود را از اتاق خارج می کنند و به لباس ها و لوازم زینتی خود بیشتر اهمیت می دهند پس در هنگام بازسازی اتاق خواب برای آن ها باید به کمد هایی برای لباس ها، کتاب ها، لوازم آرایشی و زینتی آن ها بیشتر اهمیت دهید. میزی برای کتاب خواندن ک ترجیحا رو به پنجره باشد می تواند انگیزه ی آن ها را برای مطالعه بیشتر کند. استفاده از استیکر ها و شخصیت های محبوب آن ها می تواند بسیار مورد توجه شان قرار گیرد. نوجوانان در آن سن و سال بیشتر علاقه مندند تا شب ها را بیدار بمانند و کتاب بخوانند یا با دوستان خود صحبت کنند به همین علت وجود چراغ خواب در اتاق آن ها جزو واجبات است.

 

رنگبندی در بازسازی اتاق خواب

دختران نوجوان به طور معمول به رنگ های آبی و صورتی بیشتر اهمیت می دهند. در بازسازی اتاق خواب رنگبندی یکی از مهمترین عواملی است که باید با توجه به سن و سال و جنسیت افرادی که قرار است در آن محل زندگی کنند انتخاب و به اجرا در آورده شود. برای نوجوانان نباید از رنگ هایی که باعث افسردگی و همچنین خشونت در آن ها می شود استفاده کرد به طور مثال در علم روانشناسی استفاده از رنگ های فسفری برای نوجوانان کمتر توصیه می شود.

 

اتاق دختران نوجوان بیش تر از آنکه اتاقی برای خواب باشد در آن قرار ملاقات های دخترانه تدارک دیده می شود، علاقه زیاد دختران نوجوان به صحبت کردن راجع به اموری که نسبت به آن کنجکاو بوده اند و حالا بهتر می توانند راجع به آن ها صحبت کنند بسیار لذت بخش است. به همین منظور در بازسازی اتاق خواب برای آن ها باید از مبل ها یا صندلی هایی برای دست کم سه نفر تدارک دید تا این ملاقات ها در فضای دخترانه و در چارچوب خود انجام شود.برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی اتاق خواب بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی اتاق خواب دخترانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد