یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پیچ رولپلاک نما بعد از نماشویی

۳۲۶ بازديد

نماهایی که از جنس سنگ هستند در مدت زمان طولانی ممکن است دچار آسیب دیدگی یا شکستگی شوند و خطرات جانی و مالی زیادی را به همراه داشته باشند. پیچ رولپلاک نما جزو تعمیراتی است که بعد از نماشویی ساختمان باید به اجرا در بیاید زیرا اجرای عمل نماشویی ساختمان با دستگاه های پاشش فشار قوی آب به اجرا در می آید و ممکن است سنگ های آسیب دیده را از سطح نما ساختمان جدا کند و بدین صورت اجرای عمل پیچ رولپلاک نما باید بعد از اتمام نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید. این عمل باعث تحکیم سنگ های نما می شود و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند. خریدن پیچ برای تثبیت سنگ نما می تواند هم به عهده کارفرما باشد و هم توسط شرکت مربوطه خریداری و به اجرا در آورده شود که این هزینه های نهایی پیچ رولپلاک نما را می تواند دستخوش تغییر کند. هزینه پیچ رولپلاک نما جدا از اجرا نماشویی ساختمان، بسته به تعداد سنگ هایی که نیاز به پیچ رولپلاک دارند و پیچ هایی که خریداری می شوند به همراه دستمزد کارگران محاسبه می شود و به کارفرما اطلاع داده می شود. برای اجرای عمل پیچ رولپلاک نما باید از افراد متخصصی که تجربه زیادی در امر نماشویی ساختمان دارند  استفاده کرد تا خدایی نکرده عمل پیچ رولپلاک نیاز به تکرار نداشته باشد و ضرری را به کارفرما وارد نکند.  برای اطلاع بیشتر از نحوه قیمت گزاری و روش های اجرا پیچ رولپلاک نما بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

خساراتی که می تواند نما را در حین نماشویی تهدید کند

طبق قانونی که بین تمام شرکت های نماشویی ساختمان وجود دارد قبل از اجرای کار نماشویی قرار دادی وضع می شود که طبق آن اگر خسارات معمول مثل پوسته پوسته شدن رنگ ساختمان که یکی از دلایل آن می تواند جنس رنگی که بر روی آن ساختمان زده شده است باشد و یا اینکه آن ساختمان قدیمی است و ممکن است دچار ترک و پوسیدگی شود. و یا در نماشویی ساختمان هایی  با نمای سنگ ممکن است تیکه ایی از سنگ از ساختمان جدا شود که با رولپلاک آن را درست می کنند این موارد جزو ضوابطی است که احتمال وقوع آن ها ممکن است وجود داشته باشد و قبل از شروع کار همه این موارد به کارفرما گزارش می شود. اما در بعضی موارد ممکن است اشتباهات فردی بوجود بیاید مثل شکستن نمای شیشه ایی موقع نماشویی ساختمان که این خارج از اتفاقاتی است که به صورت معمول ایجاد می شود و شرکت موظف است به صورت رایگان نمای شما را ترمیم کند. شرکت کارویس احترام به مشتری را یکی از عوامل مهم در کار خود می داند و خود را موظف دانسته رضایت قلبی مشتری را به همراه داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت عمل پیچ رولپلاک نمای ساختمان خود را آغاز کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

پیچ رولپلاک نما بعد از نماشویی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد