یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نماشویی برای ساختمان های سه طبقه

۳۴۳ بازديد

مراحل و روش ها در نماشویی برای ساختمان های سه طبقه بدین صورت است که با استفاده از طناب(راپل)، ماشین های بالابر و داربست به اجرا در می آید که باید این نکته را متذکر شد که استفاده از داربست به دلیل زمان بر بودن منسوخ شده است. استفاده از روش های نوین نماشویی ساختمان بر هزینه های نهایی نماشویی ساختمان بسیار تأثیر گذار است و می تواند هزینه های نهایی را تغییر دهد، برای مثال در روش نماشویی برای ساختمان های سه طبقه از دستگاه هایی مانند ماشین های بالابر و یا افراد متخصص کار با طناب(راپل) که دارای مدرک بین المللی ایراتا هستنداستفاده می شود و همین موارد از دلایل تغییر هزینه در نماشویی ساختمان های سه طبقه است.  نماشویی ساختمان از مواردی است  که باید در هر سال حداقل یک بار انجام شود اما اگر بخواهیم برای مدت بیشتری عمل نماشویی ساختمان خود را به تعویق بیندازیم و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم باید بعد از نماشویی از پوشش هایی که مقاومت نما را نسبت به جرم و آلودگی بالا می برند استفاده کرد. اما این نوع مواد نگه دانده و پوششی چه موادی هستن؟ موادی همچون نانو و رزین بعد از نماشویی ساختمان باعث مقاومت نما در برابر جرم و آلودگی نما می شود. این نوع مواد پوششی باید به طور حتم بعد از نماشویی ساختمان به اجرا در بیایند. برای اینکه بدانید بهترین روش برای نماشویی ساختمانتان چیست و چگونه می توانید در کوتاه ترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

بهترین زمان برای نماشویی ساختمان

دغدغه بسیاری از کارفرمایان این است بدانند بهترین زمان برای نماشویی ساختمان در طول سال چه زمانی است؟ بسیاری از افراد در تابستان و یا اواخر اسفند به فکر نماشویی ساختمان خود می افتند اما باید گفت این یک باور غلط در میان جوامع است زیرا نماشویی ساختمان در هر فصل سال به راحتی و به درست ترین روش به اجرا در می آید. در فصول بارانی سال نیز اجرای عمل نماشویی ساختمان می تواند به اجرا در بیاید زیرا عمل نماشویی ساختمان جرم و آلودگی هایی که طی سالیان بر سطح نما نفوذ کرده اند را به طور کامل از بین می برد و مقاومت نمارا نیز بیشتر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی برای ساختمان های سه طبقه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد