یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

میزان مصرف آب و برق در امر نماشویی

۳۴۲ بازديد

همیشه نگرانی هایی از بابت میزان آب و برق مصرفی در هنگام نماشویی ساختمان برای کارفرما به وجود می آید اما آیا میزان آب و برق مصرفی در امر نماشویی ساختمان نگران کننده اس؟ باید گفت با توسعه دستگاه های نماشویی در ده های اخیر اجرای این امر کاری بسیار آسان شده است، در گذشته از داربست برای نماشویی و یا رنگ کردن نما استفاده می شد که با وجود دستگاه های توسعه یافته کنونی بستن داربست منسوخ و غیر قابل استفاده شده است. دستگاه های نماشویی ساختمان با نام های واتر جت و اتر سند بلاست با پاشش فشار قوی آب به ساختمان می توانند هر نوع آلودگی را از بین ببرد و نما را به همان جلوه زیبای اولیه خود بازگردانند. از ویژگی های این دستگاه ها این است که با سرعت بسیار بالایی عمل نماشویی ساختمان را به اجرا در می آورند و به همین دلیل مصرف آب و برق برای آن ها بسیار کمتر از آن چیزی است که کارفرما تصور می کند. به طور مثال برای ساختمان ۱ تا ۵ طبقه نماشویی در کمتر از ۱۵ ساعت به اجرا در می آید و به همین میزان هر چه تعداد طبقات زیاد تر شود زمان نماشویی نیز بیشتر می شود. این نکته را باید متذکر شد که برای ساختمان های با جنس شیشه و کامپوزیت نماشویی با روش دستی و با تی و ابر به اجرا در می آید، در این روش از نماشویی ساختمان به آب و برق نیازی نیست. برای اینکه بدانید کم مصرف ترین روش برای نماشویی ساختمان چیست و چگونه می توانید با کمترین میزان مصرف آب و برق به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

اسید شویی در نماشویی ساختمان

شاید در نگاه اول به نظر کاری نادرست باشد و شمارا به شک بیندازد اما باید گفت در امر نماشویی ساختمان روشی است با نام اسید شویی که برای نماها سنگی، بتنی، سیمانی بیشتر استفاده می شود. در روش اسید شویی نماشویی با مواد شوینده اسیدی اجرا می شود و هیچ گونه آسیبی را به سطح نما وارد نمی کند بلکه بیشتر باعث ماندگاری نمای شما نیز می شود. ماده ای با نام دیسکلر که بیشتر برای نماهای بسیار آلوده به کار می رود و می تواند در مدت زمان کوتاه تمام آلودگی ها را از سطح نما بزداید و زیبایی بی نظیری را به نمای شما هدیه دهد. این روش از نماشویی ساختمان نیازمند تخصص خاصی است و باید به طور حتم توسط افراد آموزش دیده به اجرا در آورده شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

میزان مصرف آب و برق در امر نماشویی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد