شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

ویژگی تیم های قوی خط کشی پارکینگ

۳۶۱ بازديد

در امر خط کشی پارکینگ تیم های زیادی هستند که فعالیت دارند اما ویژگی تیم های قوی خط کشی پارکینگ چیست؟ قبل از هر کاری باید اول از داشتن تجارب و رزومه تخصصی کارشناسان خط کشی پارکینگ اطمینان حاصل کرد.اندازه گیری دقیق و اجرا حرفه ای کاری است که تیم های قوی خط کشی پارکینگ باید با استفاده از تجارب زیاد از پس این کار بر بیایند. از دیگر موارد که تیم های خط کشی پارکینگ را به تیم های قوی و حرفه ای تبدیل می کند استفاده از دستگاه های ایمنی برای امر خط کشی پارکینگ است که باید حتما قبل از شروع کردن کار ازسالم بودن آن ها اطمینان حاصل کرد زیرا این دستگاه های خط کشی پارکینگ باید هر ماه یک بار سرویس و چک شوند تا خدایی ناکرده خطری برای کارگران و کارشناسان ایجاد نشود. برای اطلاع از تمام مواردی که شمارا برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

رنگ ها در خط کشی پارکینگ

باید گفت یکی از موارد مهم در کار خط کشی پارکینگ نوع و تنوع رنگی است که در مراحل اجرایی کار می تواند هم چالش هایی در قیمت و نیز دربخش اجرا آن به وجود می آورد. اگر خط کشی پارکینگ برای مکان های رو باز و پر تردد همچون خیابان ها قرار باشد به اجرا در بیاید باید از نوع رنگ سرد تک جزئی ترافیکی و یا رنگ سرد دو جزئی ترافیکی استفاده کرد که به لحاظ قیمت و نوع اجرا با خط کشی پارکینگ در فضاهای سربسته و کم تردد متفاوت است. در خط کشی پارکینگ برای مکان های سر بسته باید از رنگ های پلی اورتان و یا رنگ های اپوکسی استفاده شود. این رنگ ها دارای مقاومت خوبی هستند نسبت به چسب های خط کشی پارکینگ و توصیه متخصصین شرکت کارویس این است که از این روش خط کشی پارکینگ استفاده نکنند و این به دلیل مقاومت بسیار پایین چسب های خط کشی پارکینگ است که در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین می روند و ضرر های مالی زیادی را می توانند به کارفرما وارد کنند. در خط کشی پارکینگ برای کارخانه ها که شستشو و تردد شان به نسبت الباقی مکان ها بیشتر است باید رنگ های رزینی و یا حتی کفپوش های رزینی استفاده کرد زیرا این نوع کفپوش ها دارای مقاومت زیادی هستند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

ویژگی تیم های قوی خط کشی پارکینگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد