چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

تجربیات شرکت کارویس در بازسازی خانه

۳۵۵ بازديد

شرکت کارویس در زمینه خدمات ساختمانی و به خصوص بازسازی خانه دارای تجربیات زیادی است و این به دلیل نیم قرن سابقه کاری است که این شرکت در حوزه خدمات ساختمانی و بازسازی خانه ارائه داده است. تجربیات بازسازی خانه شرکت کارویس به دو حوزه صنعتی و شهری تقسیم می شود، در حوزه شهری که خود شامل دو بخش اورگان های دولتی و اورگان های غیر دولتی است که در بخش اورگان های غیر دولتی سابقه بازسازی کافی شاپ،منازل مسکونی ،برج های بیش از یازده طبقه را داشته و با تیم مهندسین معمار خود که از دانشگاه های معتبر فارق التحصیل شده اند آمادگی ارائه تمامی خدمات ساختمانی در بخش های بازسازی خانه،دکوراسیون داخلی ساختمان را دارد و از صفر تا صد همراه شما است تا با توجه به سلیقه شخصی شما و در نظر گرفتن نیاز های تمام اعضای خانواده بازسازی را به اجرا در آورد و رضایت تمام کمال شمارا جذب کند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

تعداد نفرات کارگران و مدت زمان بازسازی خانه

در هر پروژه بر حسب متراژ و میزان عملیاتی که باید به اجرا در آورده شود مدت زمان بازسازی خانه متغیر خواهد بود اما مثلا در مراکز فروش که بیشتر از یک ماه نمی تواند تعطیل باشند و اگر مدت زمان بازسازی بیشتر شود می تواند یک ضرر مال به آن مجموعه  بزند طوری برنامه ریزی می شود که بر آن اساس تعداد کارگران و کارشناسان را بر حسب در خواست کارفرما زیاد  می شوند،که در مدت کوتاه تری بازسازی ساختمان این نوع مجموعه ها اجرا شود. باید این نکته را در نظر داشت که  بازسازی ساختمان هایی با متراژ بالا مثل برج  ها و مجموعه های بزرگ خرید و فروش از یکماه تا ۴ الی ۵ ماه به طول می انجامد اما این می تواند برحسب نیاز و در خواست کارفرما متغیر باشد و به همین نسبت میزان هزینه های آن هم دستخوش تغییر خواهد شد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تجربیات شرکت کارویس در بازسازی خانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد