شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

خط کشی پارکینگ در تهران

کلینیک ساختمانی

خط کشی پارکینگ در تهران

۳۵۰ بازديد

باید گفت خط کشی پارکینگ در شهر هایی که تراکم جمعیت زیاد است باید به طور دقیق تری و با اجازه مستقیم شهرداری به اجرا در آورده شود تا خدایی ناکرده مشکلاتی را برای اهالی به وجود نیاورد. در کلان شهری همچون تهران باید خط کشی پارکینگ در نزدیکی پارک ها، دانشگاه ها و تمام اورگان های دولتی به اجرا در آید تا بی نظمی در آن مکان ها باعث ایجاد ترافیک های سنگین و در پی آن آلودگی و کلافگی مردم نشود. خط کشی پارکینگ از آن دست خدمات ساختمانی است که باید تابع قوانین به اجرا در آورده شود در غیر این صورت توسط مراجع قانونی پی گیری می شود و عواقب ناخوشایندی را برای عومل اجرایی و تیم خط کشی پارکینگ در پی خواهد داشت. همانطور که شاید دیده باشید اکثر پارکینگ ها و پارکینگ های طبقاتی پولی هستند که به نسبت امنیتی که برای ماشین ها ایجاد می کنند منطقی به نظر می رسد.

 

هزینه های خط کشی پارکینگ چگونه محاسبه می شود؟

دغدغه بسیاری از افرادی که می خواهند خط کشی پارکینگ را به اجرا در بیاورند این است که هزینه ها به چه صورت محاسبه می شود و آیا هزینه ها برای ایجاد یک فضای مشخص برای ماشین ها به صرفه در می آید یا نه. که در این باره تیم متخصص کارویس به شما این نوید را می دهد که خط کشی پارکینگ شما را با بروز ترین روش ها و با هزینه منطقی و به صرفه اجرا کند و رضایت تمام کمال شما را جلب کند. اما عواملی هزینه های کلی را مشخص می کند شامل:

 

۱)دستمزد کارشناس خط کشی پارکینگ که برای هر متر مربع با عرض ۱۰ سانتی متر حدودا ۲۰ هزار تومان است.

 

۲)هزینه رنگ مصرف شده که به نسبت قیمت روز رنگ تعیین می شود.

 

۳)دستگاه های خط کشی که به صورت روزانه توسط تیم خط کشی پارکینگ اجاره می شود و به نسبت میزان کار مصرفی و متراژ کار محاسبه می شود.

 

تمام این عوامل بر هزینه ی کلی کار تأثیر گزار خواهد بود. اما این نکته را باید متذکر شد که هر شرکتی که خدمات خط کشی پارکینگ را ارئه می دهد تعرفه ها و هزینه های مشخص شده ای را برای خود خواهد داشت.

 

خط کشی پارکینگ برای مدارس و دانشگاه ها

بسیاری از مدارس و دانشگاه ها هستند که در فضای داخل حیاط برای معلمان و اساتید خط کشی پارکینگ را به اجرا در می آورند تا معلمان دغدغه پارک کردن خودرو های خود را نداشته باشند اما بسیاری از مدارس نیز هستند که با وجود فضای کم در داخل حیاط این امکان را ندارند که در حیاط خودرو های خود را پارک کنند و باید در فضای بیرون از مدرسه این کار را به اجرا دربیاورند.در فضای بیرون از مدرسه می توان با اجازه مستقیم از شهرداری مکانی را تعیین کرد برای  جایگاه خودرو های معلمین و اساتید تا این دغدغه را نداشته باشند که ممکن است جای پارک برای آن ها به وجود نیاید. شرکت کارویس برای مدارس و دانشگاه ها تعرفه هایی قرار داده است تا با بهترین روش و در کمترین زمان کار خط کشی پارکینگ این مکان ها به اجرا در بیاید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ  را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

خط کشی پارکینگ در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد