جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

بازسازی انواع خانه قدیمی ایرانی

۳۷۶ بازديد

اگر ظاهر زندگیمون واسمون یکنواخت شده خونمون به باز سازی نیاز داره .  بازسازی خانه های قدیمی روشی است که به جذابیت هرچه بیشتر محیط زندگیمون اضافه میکنه البته بازسازی خانه های قدیمی ریشه در آداب و رسوم ما داره مثل خانه تکونی که هر ساله در انتهای سال انجام میدیم . در ایرانم خانه های قدیمی  گاهی خسته کننده میشه و جذابیت روزهای اولشو از دست میده بازسازی خانه های قدیمی میتونه خیلی جزئی یا خیلی جدی و ضروری باشه.

 

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

 

زندگی شهری و آپارتمان نشینی ، مجال لذت از حضور در خانه های ویلایی را از ما گرفته به همین دلیل برخی از افراد با خرید خانه ویلایی قدیمی ، تازه یا بازسازی شده در اطراف تهران تعطیلات و آخر هفته رو اونجاسپری میکنند اگر خانه ویلایی قدیمی باشد نیاز به بازسازی دارد اگرتاسیسات آن قدیمی باشد باید قبل از نقل مکان و اسباب کشی تعمییر شود اینطوری با بازسازی خانه های ویلایی قدیمی را میتوان مکانی دنج برای تعطیلات خود ساخت.

 

بازسازی خانه های کوچک قدیمی

 

گاهی برای افزایش کارایی خانه های کوچک قدیمی وافزایش فضای قابل استفاده  باید یه بازسازی خانه های کوچک قدیمی روی آورد ، گاهی اوقات طراحی داخلی خانه جوری است که  فضای داخلی از اونچیزی که واقعا هست کوچکتر به نظر میرسد در این جور موقع ها ما میتونیم با بازسازی خانه های کوچک قدیمی باعث جذابیت هرچه بیشترشون بشیم و از دلگیریشون کم کنیم .

 

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی

 

از گذشته تا به امروز بازسازی خانه های قدیمی تو ایران رواج داشته چرا که در گذشته از مصالح غیر مرغوب مثل کاه گل و خشت استفاده میشد و به خاطر غیر استاندار بودن طراحی ساختمان ها و با گذشت زمان هرچه به عمر خانه افزوده میشد  نیاز به باز سازی خانه های قدیمی حس میشد ، امروزه بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به دلیل حوادث ناگواری مثل زلزله اهمیت پیدا کرده است به همین دلیل بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی در دستور کار دولت قرار گرفته ، باشد که با بازسازی خانه های قدیمی و امکان استفاده مجدد از خانه های دلباز قدیمی و حیاط و باغچه باصفاشون طراوت و تازگی به زندگی شهری ببخشه.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیتو بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع خانه قدیمی ایرانی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد