جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

بازسازی ساختمان ،دیوار باربر را جدی بگیرید

۳۶۱ بازديد

در این مقاله از بازسازی ساختمان کارویس برای شما از از نوع ساخت و تأثیر دیوار های باربر، بر کل ساختمان می گوییم، در بازسازی ساختمان هایی که می خواهند تغییر کلی و جزئی در بازسازی بخش دیوار ها ی خود بدهند باید نکات زیادی را رعایت کرد زیرا دیوار ها در بازسازی ساختمان باید طبق یک اصول معماری انجام شود.بسیاری از کارفرمایان برای دلباز شدن ساختمان از مهندس معمار می خواهند که دیوار هایی را بردارند اما باید این نکته را متذکر شد که ممکن است بعد از برداشتن این دیوار ها در حین بازسازی ساختمان دچار ترک یا فروریختگی بشود که این در مدت ۶ الی ۸ ماه بعد از بازسازی ساختمان خودش را نشان می دهد. دیوار های باربر وزن و سنگینی بخش مهمی از ساختمان را تحمل می کنند و اگر در حین بازسازی بخشی از آن ها برداشته و یا آسیب ببیند می تواند مشکلات زیان بار بسیاری را بعد از بازسازی ساختمان برای اهالی آن ساختمان به وجود آورد. با توجه به اینکه دیوار ها در ساختمان به دو بخش باربر و غیر باربر تقسیم می شوند در حین بازسازی ساختمان برداشتن دیوار های غیر باربر آن هم به صورت اصولی هیچ گونه آسیبی به ساختمان وارد نمی کند. به جز دیوار های باربر ستون هایی نیز وجود دارند که نباید به آن ها آسیبی رسانده شود،ستون ها در بخش داخلی ساختمان همانند دیوار ها در بازسازی نباید بدون فکر برداشته شوند. برای اینکه از تمام روش ها و مراحل در معماری و بازسازی ساختمان مطلع شوید می توانید با تیم مشاوران کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

ایده های کاربردی در بازسازی ساختمان

 

شاید مهمترین روش برای جلب رضایت کارفرما در بازسازی ساختمان این باشد که از فضاهای دست نخورده خانه بتوان استفاد درست و کاربردی کرد زیرا دغدغه اکثر صاحبان خانه وسائلی است که خاطره انگیزند اما جایی برای آن ها نیست را در مکانی قرار دهند که جای وسائل اصلی را نگیرد و به اصطلاح توی دست و پا نباشند. برای این کار که احتیاج به ذهن خلاق یک معمار دارد باید با تشخیص درست فضای بدون کاربرد را با یک طرح نو و  با بازسازی ساختمان درست به جایی پر استفاده تبدیل کند. به طور مثال در بازسازی ساختمان استفاده از فضای زیر پله به عنوان کتابخانه و یا انباری که پتو و رخت خواب مهمان در آن قرار گیرد و یا استفاده از مبلمان و تخت خواب های تاشو که قابلیت خمیدگی دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند و یا استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسائل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسایل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است که این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،دیوار باربر را جدی بگیرید

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد