شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

هزینه ی خط کشی پارکینگ

کلینیک ساختمانی

هزینه ی خط کشی پارکینگ

۳۷۴ بازديد

دغدغه بسیاری از افرادی که می خواهند خط کشی پارکینگ را به اجرا در بیاورند این است که هزینه نهایی آن چگونه محاسبه می شود؟ باید گفت در مراحل اجرا و قبل از اجرا یعنی اندازه گیری و تعیین بخش هایی از ساختمان برای خط کشی پارکینگ فرد متخصص باید با توجه به میزان رنگ مصرفی و اندازه متر مربع قیمت را به کارفرما ارجاع دهند. باید گفت میزان دستمزد فردی که کار خط کشی پارکینگ را به اجرا در می آورد ثابت است اما هزینه رنگ و دستگاه های مخصوص خط کشی پارکینگ می تواند متغیر باشد. مثلا برای زمانی که تعداد خط کشی پارکینگ یک ساختمان کم باشد و از روش های دستی خط کشی پارکینگ استفاده شود و این می تواند هزینه های نهایی خط کشی پارکینگ را کمتر کند. رنگ هایی که در خط کشی پارکینگ مصرف می شوند در نوع ها و دسته های مختلف وجود دارند که با توجه به نوع کیفیت هر کدام هزینه ها می تواند کم یا زیاد می شود. رنگی که برای این نوع خط کشی های پارکینگ استفاده می شود رنگ آکرلیک سفید است که حالت چسبندگی قوی و قدرت جذب بالایی دارد و زیر نور آفتاب از بین نمی رود. هزینه دستمزد کارشناس خط کشی پارکینگ برای هر متر مربع با عرض ۱۰ سانتی متر حدودا ۲۰ هزار تومان است. اگر برای پارکینگ خود می خواهید از تابلو ورود و خروج یا آینه های محدب و خط راهنما استفاده کنید بر هزینه نهایی خط کشی پارکینگ تأثیر گزار خواهد بود.  برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

روش ها و دستگاه های خط کشی پارکینگ

 

خط کشی پارکینگ در خیابان ها و پارکینگ های طبقاتی به اجرا در می آید و باعث سهولت در عبور و مرور خودرو ها می شود. اما خط کشی پارکینگ با چه روش هایی به اجرا در می آید؟ خط کشی پارکینگ باید با رنگ های به خصوص و روش های تخصصی به اجرا در آورده شود تا کف پارکینگ دچار کثیفی نشود. رنگ هایی که در خط کشی پارکینگ استفاده می شود پلی اوتان،اپوکسی و ترموپلاستیک هستند که قیمت نهایی خط کشی پارکینگ بستگی به قیمت روز این نوع رنگ ها دارد. استفاده از رنگ های سفید، زرد و قرمز در خط کشی بسیار کاربرد دارد. خط کشی پارکینگ به روش دستی و غیر دستی (همراه با دستگاه) به اجرا در آورده می شود. روش دستی در خط کشی پارکینگ با شابلن،پیستوله و برای کار های کوچک به اجرا در می آید که در این روش تخصص کارشناس بسیار اهمیت دارد تا با دقت بسیار زیاد کار خط کشی پارکینگ را به اجرا در آورد.روش دیگر در خط کشی پارکینگ استفاده از دستگاه های مخصوص خط کشی است که به صورت روزانه اجاره گرفته می شود و بیشتر برای کار های بزرگ و پارکینگ های طبقاتی و یا مکان های پر عبور و مرور همچون پارک ها و مراکز درمانی و غیره استفاده می شود. باید این نکته را در نظر داشت که برای خط کشی پارکینگ درب منازل و خیابان ها به اجازه شهرداری نیاز است تا خدایی نکرده در آینده مشکلی برای اهالی آن ساختمان به وجود نیاید.برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ خود را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ خودرو به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

هزینه ی خط کشی پارکینگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد