شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بازسازی یک دفتر اداری

کلینیک ساختمانی

بازسازی یک دفتر اداری

۳۴۰ بازديد

با توجه به اینکه محیط کار یکی از محیط هایی است که افراد بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنند نیاز به بازسازی آن در هر ۵ سال یک بار احساس می شود. زیرا افراد نیاز به تحول و بازسازی در محیط خود دارند تا بتوانند به بهترین عملکرد خود را در محیط کار برسند. بازسازی یک دفتر اداری شاید به نظر بسیاری از افراد نسبت به بازسازی منازل کاری آسان تر باشد اما باید گفت این کاملا اشتباه است، زیرا در دفاتر اداری رعایت کردن تمام نکات ریز، بسیار مهم و حیاتی است. برای بسیاری از مدیران روحیه و داشتن محیط کار پر انرژی یک آرزو است که برای تحقق آن باید بازسازی محیط خود را به معماران و طراحان تحصیل کرده و کاربلد بسپارند. اما این نکات ریز چه هستند؟ باید گفت در محیط های اداری استفاده از رنگ های تیره همچون قهوه ای،سیاه و خاکستری می تواند در مدت کوتاهی آسیب های روحی و ذهنی از جمله احساس خستگی زود هنگام به افراد مشغول کار برساند.  در بازسازی محیط های کاری باید دارای نظم و قانون باشد تا به لحاظ ذهنی افراد روحیه بهتری داشته باشند. استفاده از رنگ های روشن و سرد مانند سفید، سبز،آبی در بازسازی می تواند برای انرژی افرادی که در آن محیط کار می کنند می تواند بسیار مؤثر باشد. در بازسازی و معماری مدرنیته برای بازسازی دفاتر اداری یک مکان برای استراحت کارکنان قرار می دهند تا افراد بتواند در آن محیط برای نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه به کار های شخصی خود بپردازند و تمرکز خود برای ادامه ی کار بالاتر ببرند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

اصول و قواعد بازسازی یک دفتر اداری

 

در دفاتر اداری باید یک سری اصول و قواعد را در نظر داشت که در بازسازی و معماری نوین تثبیت شده هستند. مثلا قرار دادن اتاق استعمال سیگار در بازسازی هر دفتر اداری یکی از عوامل ضروری است تا افراد برای استعمال سیگار مجبور نباشند محل کار را ترک کنند و مدت طولانی تری به بطالت بگذرانند.از دیگر مکان هایی که در بازسازی یک دفتر اداری باید به صورت خیلی اصولی به آن پرداخت سرویس بهداشتی است که اگر مکان بزرگ و با افراد بیش از ۲۰ نفر باشد بهتر است مهندس طراح در بازسازی بخش زنانه و مردانه برای این مکان قرار دهد تا مشکلی برای کارکنان به وجود نیاید. از دیگر مکان های مهم برای بازسازی دفاتر اداری بخش آشپزخانه است که بهتر است با قرار دادن سیستم تهویه مناسب از آمدن بوی غذا به بخش های دیگر جلوگیری شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی یک دفتر اداری

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد