سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

دیوار تلویزیون در بازسازی

۳۵۱ بازديد

در معماری و بازسازی ساختمان طبق قرار داد هایی که بر پایه به وجود آمدن حس راحتی هر چه بیشتر و بهتر برای اهالی یک ساختمان است یک سری اسامی الصاق شده است.مثلا در بازسازی برای دیواری که تلویزیون قرار می گیرد باید از قبل تدابیری اندیشیده شود، زیرا این دیوار باید در راستای دید مکانی همچون آشپزخانه باشد. از دیگر مواردی که در بازسازی دیوار تلویزیون باید رعایت شود این است که نور مستقیم پنجره نباید به آن بخورد.اگر در بازسازی، فضای هال و پذیرایی کم است باید دیوار تلویزیون در فاصله ای قرار گیرد که چشم بیننده را اذیت نکند.در سبک های نوین معماری و بازسازی ساختمان در دیوار قسمتی را از قبل تعبیه می کنند که به اصطلاح آن را جعبه یا قرار گاه تلویزیون می گویند،این قسمت به گونه ای طراحی و بازسازی می شود که دیگر نیاز به میز تلویزیون وجود ندارد و در خود دیوار فضاهای منفی ای را برای تلویزیون و یا حتی قفسه هایی برای قرار دادن وسائل تزئینی به وجود می آورند. در بازسازی و نوسازی ساختمان باید همه جوانب ساختمان را به نسبت متراژ و ابعاد کلی سنجید و با یک طرح خلاقانه و با دانش و علم کافی معماری یک ساختمان را بازسازی کرد. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی دیوار تلویزیون با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید. در بازسازی دیوار تلویزیون باید یک سری اصول را رعایت کرد تا در پایان اجرا کارفرما از نتیجه راضی باشد و بتواند در آن ساختمان برای مدت طولانی با حال خوب زندگی کند. بازسازی ساختمان برای ساختمان های با ابعاد کوچک و یا بزرگ باید با روش های اصولی به اجرا در آورده شود. در روش اصولی بازسازی دیوار تلویزیون یک سری قوانین وجود دارد که بر اساس اندازه گیری های دقیق و پیشرفته که بزرگان علوم ریاضی و معماری تثبیت شده است.

 

رنگ پشت دیوار تلویزیون در بازسازی

 

رنگ دیوار پشت تلویزیون باید به گونه ای باشد که چشم بیننده را اذیت نکند. در بازسازی این بخش از ساختمان استفاده از رنگ های گرم می تواند احساس بهتری را به اهالی آن ساختمان هدیه بدهد.در بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده از کاغذ دیواری می تواند زیبایی ساختمان را دوبرابر کند.استفاده از کاغذ دیواری در پشت دیوار تلویزیون می تواند بسیار مورد توجه افراد ساکن در آن ساختمان قرار گیرد. اما این نکته را باید متذکر شد که استفاده از کاغذ دیواری های که طرح های سه بعدی دارند نمی تواند ایده مناسبی برای پشت دیوار تلویزیون باشد. یک معمار که قرار است کار بازسازی را به اجرا در آورد باید از قبل با روحیات تمام افراد ساکن در آن ساختمان گفتگو کند و سلایق آن ها را بشناسد تا در بتواند مناسب ترین طرح را برای بازسازی دیوار تلویزیون ارائه دهد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

دیوار تلویزیون در بازسازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد