جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

نماشویی تابلو مغازه ها و فروشگاه ها

۳۴۵ بازديد

برای نماشویی تابلو یا سردر مغازه ها و فروشگاه ها باید از چه روش هایی استفاده کرد؟ دغدغه اکثر مغازه داران و یا اورگان هایی که که دارای سردر یا تابلو هستند این است که با وجود آلودگی و جرم این تابلو ها آیا عمل نماشویی ساختمان منطقی است یا تعویض این تابلو ها می تواند بهتر باشد. باید گفت نماشویی ساختمان برای تابلو ها و سردر های مغازه ها یا فروشگاه ها و الباقی اورگان ها با روش های ساده و نرم نماشویی می شود، روش های ساده و نرم برای نماهایی است که حساست بالایی دارند و باید با دقت بسیار زیادی نماشویی بشوند. استفاده از تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت برای نماشویی این نوع نماها بسیار مناسب است. منظور از مواد شوینده کم قدرت موادی همچون ریکا و مواد شوینده چند منظوره هستند و با ابر و یا دستمال های فوق العاده ظریف یا دستمال های نانو برای شستشوی این نوع نما ها به کار می رود. تابلو ها یا سردر ها برای جذب مشتری بسیار مهم و تأثیر گذار اند و این به دلیل رو به رو بودن با سطح چشم مشتری در نگاه اول است. برای دفع آلودگی این تابلو ها بهتر است هر سه ماه  یک بار نماشویی آن ها به اجرا درآورده شود تا جرم و سیاهی به سطح این نوع نماها نفوذ نکند. با توجه به هزینه بر بودن تعویض تابلو مغازه ها و فروشگاه ها بهتر است عمل نماشویی در دوره های زمانی بسیار کوتاه به اجرا در آورده شود تا نمای شما همیشه زیبا و تمیز بماند. برای اینکه  بیشتر راجع به نماشویی ساختمان بدانید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را به صورت کاملا رایگان بپرسید تا با نماشویی و نحوه اجرای آن بیشتر آشنا شوید، در ضمن کارشناسان نماشویی ما در کارویس درست ترین روش را برای بهتر کردن نمای ساختمان شما معرفی خواهند کرد.

 

نحوه برآورد هزینه های نماشویی تابلو ها

 

قیمت های نماشویی ساختمان از متری۵٫۰۰۰ تا متری۱۲٫۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود. برای نماهایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر شرکت خدمات ساختمانی کارویس تعرفه هایی قرار داده است که این تعرفه ها شامل تخفیف برای قیمت نهایی نماشویی ساختمان است. نماشویی برای نماهایی با متراژ کم همانند تابلو و سردر مغازه ها بر حسب متر قیمت گزاری نمی شود و این نوع نما به صورت کلی و با توجه به روش ها و میزان استفاده از مواد شوینده ای که برای آن به کار می رود برآورد می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی تابلو مغازه ها و فروشگاه ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد