جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

چند نمونه جالب از بازسازی حمام

۳۹۳ بازديد

بازسازی یک حمام می تواند نقاط قوت و ضعف زیادی داشته باشد اما در قدم اول شما باید بدانید که می خواهید برای این بخش از ساختمان خود چقدر هزینه کنید و می خواهید در بازسازی این بخش از ساختمان چه مصالحی را به کار ببرید و آیا در طرح حمام خود ایده هایی دارید که بتواند به معمار طراح کمک کند؟ همه این سؤال ها را از خود بپرسید و بعد بازسازی حمام ساختمان خود را آغاز کنید. برای پیدا اینکه بهترین ایده را برای بازسازی حمام خود پیدا کنید ما برای شما از چند نمونه طرح های به اجرا در آورده شده توسط مهندسین معمار مطرح در سراسر دنیا می گوییم تا شما بتوانید به ذهنی خلاق تر بازسازی حمام خود را آغاز کنید.

 

شاید قبل از آغاز بازسازی بخشی از ساختمان مثل حمام، دیدن یک تصویر بتواند به شما خیلی کمک کند شاید هم خودتان با جمع کردن کاتالوگ های مجلات و روزنامه ها توانسته اید چند ایده جالب برای خود پیدا کنید اما باید این نکته را بدانید که در بازسازی استحکام اصل و پایه است و همیشه این نکته را باید در نظر بگیرید که آیا این ایده با توجه به مکان و شرایطی که در ساختمان شما وجود دارد امکان پذیر است یا خیر،زیرا در بازسازی بخشی مثل حمام نکات ریزو درشتی هستند که باید به آن ها توجه کرد.دیواره ی حمام باید به گونه ای باشد که مانع نفوذ آب شود و استحکام آن باید طوری باشد که از ترک و پوسیدگی جلوگیری کند. این ها نکات بسیار مهم در بازسازی هستند که یک معمار با در نظر گرفتن همه ی اینها طرح و یا ایده شما را نهایی و به اجرا در می آورد. سبک ها در بازسازی به دو بخش اصلی سنتی و نوین تقسیم می شود که البته سبک ترکیبی نیز به تازگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی حمام و نوسازی ساختمان با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.

 

خرید مصالح در بازسازی حمام

خرید مصالح اگر توسط تیم بازسازی صورت بگیرد بنا به نظر مستقیم کارفرما باید باشد زیرا اگر به نظر کارفما نباشد می تواند ضرر های زیاد مالی و مشکلات فراوانی را به وجود بیاورد. مثلا برای خرید کاشی یا سنگ برای دیوار می توان به کارفما این اطلاع را داد که با میزان بودجه ای که در اختیار دارد چه نوع مصالحی با چه ویژگی هایی مناسب تر است. در بازسازی حمام بهتر است از کاشی یا سنگ های رنگ روشن و سرد استفاده کرد رنگ هایی با ته مایه آبی،سفید،سبز تا در آن فضا حس آرامش بیشتری به وجود بیاید.

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

چند نمونه جالب از بازسازی حمام

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد