جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

تعرفه نماشویی ساختمان با طناب

۳۸۰ بازديد

برای نماشویی ساختمان با طناب تعرفه هایی وجود دارد که در این بخش از مقالات کارویس برای شما خواهیم گفت. در نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما از روش های به خصوصی استفاده می شود که هر کدام از این روش ها با یک نوع دستگاه نماشویی و با یک نوع مواد شوینده خاص نماشویی می شود. برای نماهای چند طبقه و آپارتمان ها یا برج ها از طناب(راپل) برای شستشوی نما استفاده می شود، زیرا در نماشویی این نوع ساختمان ها باید با دقت فرد راپل کار باید با از بالا تا پایین ساختمان را نماشویی کند تا ساختمان به آن تمیزی اولیه برگردد. مدت زمان زیادی است که نماشویی ساختمان با روش های قدیمی یا همان کار با داربست تقریبا منسوخ شده است، و این تنها به دلیل این است که کار با داربست بسیار زمان بر است که هزینه های جانبی نماشویی را بسیار بیشتر می کند. نماشویی ساختمان با طناب یا همان راپل توسط افراد آموزش دیده که دارای مدرک بین المللی ایراتا هستند به اجرا در آورده می شود، باید گفت این افراد باید قدرت بدنی بسیار بالایی داشته باشند و نیز ترسی از ارتفاع نداشته باشند. افرادی که در بخش نماشویی با طناب فعالیت می کنند با توجه به خطرات بسیار زیادی که این کار به همراه دارد باید توسط شرکتی که با آن ها قرار داد بسته بیمه بشوند و از دستگاه های بسیار ایمن و مطمئن برای نماشویی ساختمان استفاده کنند، تیم های حرفه ای ناشویی ساختمان تمام این نکات را به خوبی رعایت می کنند. برای اینکه بتوانید بهترین روش نماشویی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

هزینه های نماشویی ساختمان با طناب

 

همیشه اولین سؤال کارفرمایان این است که هزینه نهایی نماشویی ساختمانشان به چه صورت خواهد بود و بر این باورند که اگر هرکدام از تیم های نماشویی ساختمان به آن ها تعرفه و هزینه کمتری را ارائه دهند، بهتر است کار را به آن ها بسپارند اما باید گفت نماشویی ساختمان باید بسیار با دقت و توسط کارشناسان حرفه ای به اجرا در آورده شود و اگر از افراد غیر حرفه ای استفاده می تواند ضرر های بسیار زیادی را به آن اهالی آن ساختمان برساند. کار نماشویی ساختمان به گونه ای است که باید با مواد شوینده مخصوص هر جنس از نما استفاده کرد زیرا سطح نما دارای بافت بسیار ظریفی است و اگر که با مواد شوینده غیر استاندارد استفاده شود می تواند سطح نما را خراب و آسیب های بسیار جدی را به آن وارد کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تعرفه نماشویی ساختمان با طناب

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد