جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

باور های غلط در بازسازی ساختمان

۳۶۵ بازديد

همیشه نگرانی ها و باور های غلطی از بابت خرابی نمای داخلی و خارجی قبل از شروع کار بازسازی ساختمان در بین کارفرمایان وجود دارد ،اما علت این نگرانی چیست و چرا عمل بازسازی ساختمان از بابت همین باور های غلط به تعویق می افتد؟ باید گفت بازسازی ساختمان باعث از بین رفتن نقاط کم استفاده و به وجود آمدن نقاط پر کاربرد می شود در بازسازی می توانید با میل شخصی خودتان مکان مورد علاقه تان را بسازید و در مکانی که وقت بیشتری را می گذرانید احساس دلپذیر تری داشته باشید. در بخش هایی از ساختمان مانند لوله های آب و فاضلاب و سیم کشی های برق که در بافت داخلی دیوار به کار رفته است و امکان خرابی یا پوسیدگی در آن وجود دارد اگر به موقع عملیات بازسازی به اجرا در نیاید می تواند افراد ساکن در آن ساختمان را دچار مشکلات فراوان و خطرات جبران ناپذیر کند. در شهر های شلوغ و مکان های پر رفت و آمد آلودگی صوتی می تواند یکی از مشکلات بزرگی باشد که برای رفع آن باید از پنجره های دو جداره و به کار بردن مصالح خاص در دیوار ها استفاده کرد، بازسازی برای ساختمان های چند طبقه و یا آپارتمانها و برج های باید تنها از بازسازی نمای داخلی ،دیوار های غیر باربر باشد اما برای ساختمان های یک یا دو طبقه می شود با تخلیه بخش های مختلف آن می توان ساختمان را از نو ساخت و شکلی جدید به آن بخشید. برای اینکه بتوانید بهترین روش بازسازی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

عایق  بندی در بازسازی ساختمان به چه صورت است؟

 

باید گفت در بازسازی ساختمان از راه حل های زیادی وجود دارد تا ساختمان را عایق صدا کرد که یکی از این روش های نوین استفاده از پنل آکوستیک در بازسازی ساختمان است و روش دیگر استفاده از کفپوش های عایق صداست که به راحتی می تواند برای ساختمان های آپارتمانی که صدای طبقات پایینی آزارشان می دهد استفاده شود. روش دوم عایق بندی در بازسازی ساختمان عایق شدن ساختمان در مقابل حرارت است که باید گفت این مورد بیشتر در ساختمان هایی که در مناطق جنوبی کشورمان زندگی می کنند می تواند استفاده شود از انواع عایق های حرارتی می توان به عایق های انباشتنی: که با استفاده از پشم شیشه و پشم سنگ و در ملات هایی تشکیل شده از مواد پلی استالین که می تواند ساختمان را از حرارت و گرما محافظت کند در بخش عایق حرارتی در بازسازی ساختمان می توان از یک سری مصالح همچون تخته چوب پنبه فشرده، پرلیت،شیشه اسفنجی است که در ساختمان می توان استفاده کرد تا ساختمان را از حرارت محافظت کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

باور های غلط در بازسازی ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد