شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

روف گاردن در بازسازی ساختمان

۳۴۱ بازديد

در بازسازی برای ساختمان هایی که می خواهند در بخش پشت بام خود یک باغ زیبا و سبز ایجاد کنند باید یک سری نکات را رعایت کنند که تا در آن محیط احساس بهتری داشته باشند. در بخش بازسازی برای آپارتمان های چند طبقه باید این نکته را در نظر گرفت که در قسمت پشتباشمان سیستم آب رسانی پر قدرت وجود دارد یا نه، در بازسازی بخش پشت بام باید در قدم اول دیوار ها را تا حدود یک متر یا یک متر و نیم بالا برد تا در زمینه حفاظت برای افراد خردسال و دیگر افراد تمام پیشگیری ها انجام شود. باید گفت با ایجاد روف گاردن در بازسازی به ارزش ساختمان شما افزوده می شود، هرچقدر شما در این بخش از ساختمان با ایده های تازه یک فضای زیبا ایجاد کنید می توانید با مبلغ بالاتری ساختمان خود را برای فروش بگذارید. از وسائل تزیینی که در بازسازی روف گاردن استفاده می شود شامل: درختچه، درختان گلدار،سنگ های تزیینی،موزاییک کاری و یا سنگ کاری در مسیر رفت و آمد،نور پردازی خاص،آبنمای مصنوعی و یا حوض کوچک،نرده چوبی و.. است. برای ایجاد روف گاردن در بازسازی باید در نظر داشت که آبیاری به سقف ساختمان آسیبی وارد نکند،شاید بهتر باشد قبل از آغاز عملیات بازسازی پشت بام را قیر اندود کرد تا از نشتی سقف جلوگیری شود. برای اطلاع از هزینه های روف گاردن ، باغچه در پشت بام ، آلاچیق های بزرگ و کوچک روش های بازسازی ساختمان بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.

 

نکات مهم روف گاردن در بازسازی

باید گفت خاکی که برای درخت های پشت بام به کار می رود باید قابلیت جذب آب بسیار بالایی داشته باشد، خاک در روف گاردن باید دارای مواد غذایی باشد که با گذشت زمان علاوه بر بهبود دانه بندی بتواند نیاز گیاهان را به مواد غذایی مرتفع نماید. در بازسازی این بخش از ساختمان باید تمام این نکات را رعایت کرد و انجام این امور را به دست افراد حرفه ای و متخصص بازسازی سپرد. تقسیم وزن در بازسازی روف گاردن بسیار مهم است، باید تمام درختان و یا آلاچیق و دیگر موارد به صورت کاملا مساوی در پشت بام پخش شوند تا وزن در یک نقطه از ساختمان باعث بروز ترک و یا مشکلات دیگر نشود.

 

هزینه های کلی بازسازی  یک ساختمان شامل چند بخش می شود؟

 

۱) هزینه های مربوط به بازسازی نمای خارجی: مثل تعویض درب و پنجره، تغییر کلی متریال نما، بازسازی حیاط خانه ،تبدیل پشت بام معمولی به  roofgardenو قرار دادن فضای مناسب برای تفریحات اهالی آن ساختمان ۲) هزینه های مربوط به بازسازی نمای داخلی: مثل تعویض درب و پنجره های داخلی، تخریب و برداشتن دیوار های غیر باربر، تعویض ویا تغییر در متریال نما و یا قرار دادن کاغذ دیواری به جای رنگ کردن،قرار دادن کمد هایی که در مکان درست به کار می روند،تبدیل آشپزخانه ساده و معمولی به آشپزخانه اوپن و یا جزیره، تغییر کاربردی یک اتاق به اتاق کار یا خانه بازی کودک و… ۳) هزینه های مربوط به بازسازی تأسیسات داخلی ساختمان: مثل تعویض سیم های برق و یا تعویض لوله کشی های آب و فاضلاب در امر نوسازی ساختمان. باید گفت هر کدام از این هزینه های بازسازی به در خواست کارفرما اجرا می شود و هزینه های تقریبی آن هم برآورد و به او گزارش داده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

روف گاردن در بازسازی ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد