جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

سقف کشسان در بازسازی ساختمان

۳۵۱ بازديد

باید گفت به وجود آوردن سقفی مزین و شیک در بازسازی بسیار اهمیت دارد این عمل در گذشته بیشتر با گچ بری های خاصی که مخصوص ایرانی ها بود به اجرا در آورده می شد اما در بازسازی به شیوه های نوین از سقف های کشسان استفاده می کنند که حالتی دو بعدی دارند. سقف های کشسان در بازسازی بیشتر برای استخر ها و سالن های ورزشی و تفریحی کاربرد دارد و کمتر پیش می آید که در سقف پذیرایی و یا اتاق ها از سقف کشسان استفاده شود. سقف کشسان یا همان آسمان مجازی این روز ها در بازسازی طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا می تواند با زیبایی خیره کننده خود نگاه افراد را جلب کند. سقف کشسان به گونه ای طراحی شده است که می تواند انواع لامپ ها و نور های مختلف را در آن قرار داد که این تنها با یک بازسازی درست به اجرا در آورده می شود. در سقف کشسان از نوع پارچه ای خاص نیز استفاده می کنند که به اصطلاح در بازسازی به آن آسمان مجازی نیز می گویند. در این سقف می توان از رزین نیز استفاده کرد زیرا رزین در بازسازی بیشتر به عنوان انجام امور تزیینی به کار می رود و در آن نیز می توان رنگ و یا اجسام بسیار زیبا قرار داد برای زیبایی هرچه بیشتر سقف. در بعضی از این سقف های کشسان می توان از مواد و مصالح گچی و رنگ های تزیینی نیز استفاده کرد. برای اطلاع از هزینه های سقف های کاذب و آسمان مجازی و روش های بازسازی ساختمان بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.

 

تکنیک های کلیدی در بازسازی ساختمان

 

بخش بازسازی و نوسازی ساختمان یکی از بخش های پر طرفدار در بخش خدمات ساختمانی است که شاید تقریبا همه افراد جامعه با آن آشنایی داشته باشند، باید گفت عمل بازسازی ساختمان یکی از کارهای بسیار تخصصی است که حتما باید با افراد که تحصیلات معماری را گزرانده اند و افرادی که تجربه بسیار زیادی در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان دارند به اجرا در آورده شود. بازسازی ساختمان نکات و رموز بسیار زیادی دارد که ما در این مقاله سعی می کنیم به صورت مختصر به آن ها اشاره کنیم ۱) برداشتن دیوار های غیر باربر: در این مورد باید سر ستون ها را در بخش داخلی ساختمان شناسایی کرد و به صورت اصولی دیوار را تخریب کرد به طوری که به فونداسیون ساختمان آسیبی وارد نکند.۲) تعمیرات و قرار دادن لوله کشی و تاسیسات ساختمانی: باید در این مورد بسیار دقت داشت زیرا در اکثر منازلی که بازسازی را انجام می دهند با آسیب به بخش لوله کشی باعث به آوردن خسارات مالی و یا حتی جانی می شوند. ۳) کف حمام و دستشویی و آشپزخانه که باید به گونه ای طراحی شود که آب به سمت لوله فاضلاب به راحتی هدایت شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

سقف کشسان در بازسازی ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد