شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

تفاوت آشپزخان اُپن و جزیره در بازسازی

۳۷۱ بازديد

شاید خیلی از افراد به خاطر داشته باشند که زمان مادر بزرگ های ما بازسازی ساختمان به شکل های امروزی رواج نداشت و کم پیش می آمد خانه ها بازسازی بشوند. شاید به خاطر داشته باشید که آشپزخانه ها مثل یک اتاق بود که هیچ راهی به بیرون نداشتند به جز درب و پنجره هایی که در دیوار ها کار میشد،اما چیزی نگذشت که با الهام گرفتن از سبک های اروپایی بازسازی ساختمان بخشی از دیوار برداشته شد تا در حین آشپزی میزبان و مهمان در تعامل با یکدیگر باشند و بیشتر ارتباط بگیرند و از طرفی نیز فضای دلباز تری برای آشپزی به وجود آمد. در چند سال اخیر همه ی ساختمان ها دارای آشپزخانه اپن هستند و دیگر کسی حاضر نیست فضای آشپزخانه را با دیوار ها محدود کند و این یکی از دلایلی است که بازسازی ساختمان هاست. مدت کمی است که آشپزخانه جزیره ای توجه های زیادی را به خودش جلب کرده و در بازسازی بیشتر کارفرمایان می خواهند آشپزخانه های جزیره در ساختمانشان داشته باشند که باید گفت مزیت های بسیار بیشتری نسبت به آشپزخانه های اپن دارد اما چرا؟ در بازسازی اگر بخواهند آشپزخانه به صورت جزیره در بیاورند باید در نظر بگیرند که کارفرما در این منطقه که حالت میز مانند دارد می خواهد سینک ظرف شویی قرار بدهند در بخش تحتانی میز جزیره قسمتی برای ورود آب از سینک به فاضلاب قرار بدهند. باید گفت در ساختمان هایی که می خواهند عمل بازسازی را به اجرا در آورند بسته به متراژ کلی ساختمان باید در نظر بگیرند که قرار دادن میز جزیره به چه فضایی احتیاج دارد و میزان کاربردش به چه صورت باشد، مثلا برای ساختمان هایی با متراژ زیادتر میز های بزرگتر استفاده می شود که این میز جزیره به عنوان ناهارخوری می تواند به کار گرفته شود و یا گاز روی آن تعبیه شود برای پخت و پز کار را برای اهالی خانه راحتر کند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی بازسازی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

طول عمر و قدمت ساختمان و تأثیر آن بر مدت زمان بازسازی

 

باید گفت برای ساختمان هایی که قدمت زیادی دارند عملیات تخریب و بازسازی باید با احتیاط و ظرافت فراوانی انجام شود تا آسیب جدی ای به تأسیسات ساختمانی وارد نشود زیرا اگر آسیبی به این بخش وارد شود باید کل لوله کشی ها و سیم های برق به طور کلی تعویض شوند، زیرا با یک آسیب کوچک به یک بخش به دلیل کهنه گی و فرسودگی، تمامی لوله کشی ممکن است دچار مشکلات جدی شوند و اهالی آن ساختمان را با مشکلات و خطرات فراوانی همراه کند، توصیه شرکت کارویس این است که اگر تصمیم به بازسازی ساختمان این خانه های قدیمی دارید، قبل از آغاز تمام کارها، این نکات ضروری به کارفرما تذکر داده شود تا بنا به درخواست او از همان شروع کار هزینه ای جداگانه برای تعویض لوله ها و سیم های برق پوسیده ساختمان اختصاص داده شود که همین امر موجب می شود مدت زمان معمول در فرایند بازسازی ساختمان زیاد تر شود اما در عوض عمل بازسازی به صحیح ترین روش، اجرا و از مشکلات احتمالی جلوگیری می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تفاوت آشپزخان اُپن و جزیره در بازسازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد