شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

بازسازی ساختمان های زیر ۵۰ متر

۳۷۷ بازديد
برای بازسازی ساختمان هایی با متراژ کم چه باید کرد؟ باید گفت در کلان شهر هایی مثل تهران که قیمت ساختمان ها گران است برای زوج های جوانی که تازه ازدواج می کنند پیدا کردن ساختمان های بازسازی نشده و بزرگ بسیار سخت است و رفتن به ساختمان های کوچک که بازسازی نشده اند و اندازه های بسیار کوچکی دارند برای زوجین سخت است به خصوص خانوم و یا آقایی که می خواهد وقت بیشتری در خانه سپری کند. اما ما در این مقاله از بازسازی ساختمان برای شما از روش های بازسازی ای می گوییم که راه حل مناسبی برای این زوجین است. برای اینکه در همان ساختمان کوچک بتوانید با حال خوب زندگی کنید باید از روش های زیر استفاده کنید:
 
۱)برداشتن دیوار های غیر باربر در بازسازی
 
۲)استفاده از رنگ های روشن و سرد بر دیوار ها در بازسازی
 
۳)ایجاد پنجره هایی با ابعاد بزرگ در بازسازی
 
۴)استفاده ازمبلمان با ابعاد کوچک در بازسازی
 
۵)ایجاد آشپزخانه جزیره در بازسازی برای جابه جایی راحتر و استفاده از آن به عنوان میز ناهارخوری
در مورد سرویس بهداشتی و حمام که معمولا در این ساختمان ها، بسیار کوچک و تنگ و خفه است باید تدابیری اندیشیده شود تا از این حالت در بیاید، زیرا سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در نگاه اول مشکل اساسی در بازسازی ساختمان به نظر نرسد اما به مرور زمان موجب دلزدگی اعضای آن خانواده می شود و به همین دلیل است که با به کار بردن متد های جدید و ایده های نوین بازسازی برای این نوع ساختمان ها، تمام این کمبود ها رفع و عمل نوسازی به صحیح ترین روش اجرا می شود.برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی و نوسازی ساختمان با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.
 
هزینه های بازسازی چگونه افزایش می یابد؟
باید گفت متریال های گران قیمت برای بازسازی ساختمان در بازار بسیار زیاد است که کیفیت های مناسبی نیز دارند اما به کار بردن از این متریال ها لزومی ندارد مگر اینکه بودجه در نظر گرفته شده کارفرما برای استفاده از این متریال ها مناسب باشد در غیر این صورت باید از متریال های با قیمت مناسب استفاده کرد که مقاومت خوبی دارند و هم از کیفیت مرغوبی برخوردارند.از دیگر موارد که هزینه های بازسازی را زیاد تر می کند میزان تخریب در حین نوسازی ساختمان است که هزینه ها را می تواند تغییر دهد. دستمزد کارگران بازسازی که معمولا به روش روزمزد است هم در هزینه ها بسیار تأثیر گذار است،معمولا در اکثر ساختمان ها بسته به میزان کار از ۲ تا ۱۰ کارگر استفاده می شود که این میزان در هر ساختمان متغیر خواهد بود. تعمیرات بخش هایی مثل لوله کشی و سیم کشی برق می تواند هزینه های بازسازی ساختمان را افزایش دهد، که در این مورد باید گفت اگر لوله کشی یا سیم کشی دچار مشکل باشند باید تعمیر و یا تعویض شوند  و در غیر این صورت هیچ احتیاجی به تعمیرات ندارند.
 
شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد