چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

نگاهی به مراحل و روش های بازسازی

۳۶۸ بازديد

اگر مقالات بازسازی ساختمان کارویس را مطالعه نکرده اید یا وقت مطالعه آن ها را ندارید ما به صورت اجمالی برای شما ازمراحل و روش های بازسازی ساختمان خواهیم گفت، باید گفت در کار بازسازی ساختمان بسیاری از افراد بر این باورند که برای تغییر بهتر است ساختمانشان را تعویض کنند و به فکر فروش ساختمانی که سال ها در آن زندگی کرده اند میوفتند که باید گفت این عملی است زمان بر و می تواند ضرر های مالی بسیار برای شما داشته باشد اما با یک بازسازی حرفه ای شما می توانید ساختمان خود را به آن صورت که می خواهید بسازید و در آن به زندگی خود ادامه دهید حتی هزینه هایتان نیز به نصبت تعویض ساختمان بسیار کمتر خواهد شد. برای اینکه بتوانید بهترین روش و درست ترین مراحل در بازسازی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران بازسازی شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بازسازی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

مراحل پایه در بازسازی ساختمان

از مراحل بازسازی ساختمان می توان به ۱) انتخاب تیم حرفه ای و درجه یک اشاره کرد که اولین قدم برای انجام بازسازی ساختمان است ۲) بررسی نقشه اصلی ساختمان که ممکن است خیلی از ساختمان ها این نقشه را نداشته باشند که در این صورت مهندس معمار قبل از آغاز بازسازی ساختمان با وجود تمام نکات ساختمانی، نقشه ساختمان را به تصویر می کشد و از روی همان نقشه اطلاعات را به کارشناسان اجرایی ساختمان می دهد ۳) شروع عملیات تخریب که باید حتما توسط مهندس بازسازی اجرا شود تا آسیبی به لوله کشی ها و سیم های برق و بخش های دیوار باربر اصلی وارد نکند ۴) ملاقات با کارفرما در حین ساخت و ساز یکی دیگر از واجبات اجرای بازسازی است تا کارفرما نظرات خود را راجع به نوع اجرایی طرح بتواند بیان کند تا در پایان بازسازی هم از نتیجه کلی راضی باشد ۵) چیدمان وسایل خانه بعد از بازسازی که بنا به در خواست کارفرما اجرا می شود.

 

هزینه ها در بازسازی ساختمان به چه صورت محاسبه می شود؟

در بازسازی ساختمان بسته به اینکه فضا داخلی یا خارجی است و چه جزییاتی  و از چه متریال هایی قرار است استفاده شود هزینه ها تغییر می کند. در بازسازی ساختمان مهندس طراح باید برحسب خواسته های اعضای خانواده و نوع سلیقه آن ها  یک طرح سه بعدی را تهیه کند و قبل از اجرا به صاحبخانه نشان دهد و رضایت آن ها را جلب شود و سپس کار بازسازی ساختمان را با تیم اجرایی آغاز کند. قابل ذکر است در همان طرح می توان بخشی از متریالی که قرار است استفاده شود مورد بررسی قرار گیرد و قیمت نسبی کل طراحی و اجرا به صاحبخانه ابلاغ می شود. در این بین هزینه کارگران و باربری انواع مصالح تخریب شده و مصالحی که قرار است استفاده شوند جداست و در حین اجرا این هزینه های بازسازی ساختمان مشخص می شود ولی از ابتدا باید تمام این هارا برای صاحبخانه توضیح داد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

نگاهی به مراحل و روش های بازسازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد