چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

رنگ کردن نما بعد از نماشویی ساختمان

۳۲۹ بازديد

بعد از کار نماشویی ساختمان به در خواست کارفرما اگر نیاز باشد یک رنگ آمیزی کلی انجام می شود و پیشنهاد شرکت کارویس برای نماشویی این ساختمان ها است که از رنگ هایی استفاده شود که مقاومت بالایی برخوردارند و در مدت طولانی عایق آب و مواد شیمیایی و جرم هستند که شاید کمی بر قیمت نماشویی شما اضافه شود اما تا مدت ها احتیاج به نماشویی ساختمان ندارید و می توانید از زیبایی ساختمان خود لذت ببرید. وقتی یک ساختمان اول نماشویی و بعد رنگ آمیزی می شود دچار تغییرات بسیار محسوسی می شود که حتی می تواند بر ارزش ساختمان شما تاثیر زیادی داشته باشد و هم اینکه تاثیرات بسیار مثبت روانی بر اهالی آن خانه و حتی آن منطقه می تواند داشته باشد. نماشویی ساختمان برای نماهایی که رنگ شده اند  باید بسیار دقیق به اجرا در آورده شود تا هیچ گونه آسیبی به سطح نما وارد نشود زیرا مواد شوینده در نماشویی ساختمان بسیار قوی هستند و می توانند رنگ ساختمان را دچار پوسیدگی کنند،اما راه چاره برای نماشویی این ساختمان ها چیست؟ برای نماشویی این نوع نماها باید از مواد شوینده با قدرت کمتر استفاده کرد و بیشتر دستگاه واتر جت برای این نوع نماها مناسب است و دستگاه های مانند واتر سندبلاست برای این نوع نماها توصیه نمیشود. در اغلب ساختمان های با نمای رنگ شده نماشویی توسط تیم های غیر متخصص انجام میگیرد که بد از مدتی دچار دلزدگی اهالی آن ساختمان می شود اما اگر از همان اول از تیم حرفه ای استفاده شود می تواند اطمینان خاطر بیشتری را به همراه داشته باشد ما به شما توصیه می کنیم اول با تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان سولات خود را مطرح کنید.

 

نماشویی ساختمان در تهران و کرج

باید گفت کلینیک ساختمانی کارویس در بخش نظارت و اجرای کار نماشویی ساختمان توانسته حتی در شهر های مانند بندر عباس نماشویی ساختمان را به اجرا در آورده اما به صورت تخصصی شعبه های خود را در شهر های مختلف ایران راه اندازی نکرده است اما به زودی آمادگی ایجاد شعبه های مختلف در اکثر شهر های ایران را دارد. تیم نماشویی ساختمان کارویس ارائه هر گونه خدمات ساختمانی به شهر های تهران و کرج را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس شما خواهند بود. باید گفت ارسال تیم خدمات نماشویی ساختمانی کارویس کاملا رایگان است و هیچ گونه هزینه ای از شما گرفته نخواهد شد. تیم خدمات ساختمانی کارویس با ابزار های نوین در بخش نماشویی ساختمان این کار را با بهترین کیفیت به اجرادر خواهد آورد. ایجاد حال خوب به ساختمان ها هدف شرکت خدمات ساختمانی کارویس است که برای این هدف تمام تلاش خود را می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی ساختمان هایی که رنگ شده اند را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

رنگ کردن نما بعد از نماشویی ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد