پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خدمات نماشویی ساختمان با بهترین کیفیت

۳۶۵ بازديد

خدمات نماشویی ساختمان از جمله خدمات ساختمانی است که اجرای آن ساده تر از آن چیزی است که در ذهن اکثر کارفرمایان است، شاید بیش از یک دهه است که روش های نوین نماشویی ساختمان جایگزین روش های سنتی و زمان بری شد که کار نماشویی را با چالش های فراوانی روبه رو می کرد. مکان و شرایط جغرافیایی و جوی ساختمان ها نقش اساسی در تعیین نوع و میزان نماشویی مورد نیاز، جهت رسیدن به ظاهری بسیار زیبا و تمیز دارند. بعنوان مثال در سطح کلانشهر هایی مثل تهران و مراکز صنعتی به علت آلودگی بیش از حد هوا و وجود باران های اسیدی و آلوده، به مرور زمان لایه ای از مواد جرم و سیاهی روی سطوح جمع شده و باعث کثیف شدن آن می شود و نماشویی ساختمان را دچار مشکلات فراوان می کند. جنس این لایه ها می تواند از اکسید نیتروژن، اکسید سولفور، اسید کربنیک و… باشد که اگر به موقع نماشویی نشوند علاوه بر زشت شدن نمای ساختمان و سازه ها با نفوذ به لایه های زیرین باعث از بین رفتن تدریجی آنها می شوند. با انجام عملیات نماشویی ساختمان تمامی این آلودگی ها در مدت زمان بسیار کوتاه رفع خواهد شد. در مقایسه با سایر روش های ترمیم یا جایگزینی نمای ساختمان نماشویی ساختمان به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد که در عین کارایی بالا مدت زمان بسیار کمی را برای به انجام رساندن می طلبد. به دلیل قیمت مناسب و زمان انجام پایینی که نماشویی با متدهای جدید دارد، امروزه توجه خاصی به آن می شود. شما می توانید با صرف هزینه ای نازل و مناسب در مدت زمان اندک نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورید و حال ساختمانتان را خوب کنید . البته ناگفته نماند که انتخاب روشی مناسب در نماشویی بسیار حائز اهمیت است، چرا که در صورت در اعمال روشی نامناسب، نتیجه ای دلخواه نخواهید گرفت. برای اینکه بتوانید کار نماشویی خود را به بهترین نحو انجام دهید بهتر است قبل از شروع کار با تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را بپرسید و با خیال راحت نماشویی ساختمان خود را انجام دهید.

 

با چه موادی آلودگی ها را از ساختمان می زدایند؟

مواد شوینده به دو دسته ی اسیدی و قلیایی تقسیم می شوند. بیشترین موادی که در کار نماشویی ساختمان استفاده می شوند (دیسکلر) و (سیلیس) است، دیسکلر در نماشویی ساختمان یک ماده اسیدی است که باعث می شود تمام آلودگی از سطح نمای شما زدوده شوند و با توجه به اسیدی بودن این ماده هیچ گونه آسیبی به سطح نمای شما نمی زند. از دیگر مواد شوینده سیلیس است که ماده شوینده ای است که در روش واتر سند بلاست برای نماهای سنگی،آجری، سرامیکی استفاده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان  و به کار بردن بهترین مواد شوینده کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

خدمات نماشویی ساختمان با بهترین کیفیت

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد