دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی

۳۷۶ بازديد

برای بازسازی ساختمان های قدیمی باید از شیوه های در معماری استفاده کرد که شاید هر مهندس معماری برای آن تجربه و دانش کافی را نداشته باشد و این به دلیل این است که ساختمان هایی که قدمت زیادی دارنند و جزو آثار باستانی محسوب می شوند باید با تکنیک های خاصی عمل بازسازی ساختمان را انجام دهند تا خدایی ناکرده هیچ گونه آسیبی به این نوع نماها زده نشود، این نوع ساختمان ها دارای ارزش بسیار زیادی هستند که باید با بازسازی ساختمان درست در نگه داشتن هویت و نمای قدیمی آن ها به این آثار احترام گذاشت. مجموعه کارویس با تیم با تجربه و کاربلد خود که شامل مهندسین معمار فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر کشور هستندو کارشناسانی که دارای تجربه های بسیار عالی در ضمینه ی ساختمانی و دارای رزومه ی عالی و حرفه ای در کار بازسازی ساختمان هستند استفاده کرده است تا با هدف خود یعنی حال خوب بخشیدن به تمام خانه ها قدمی هر چند کم در ضمینه نگه داری از آثار با ارزش کشور عزیزمان انجام دهد. برای اینکه  از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید بهتر است با یک تماس به تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

نکات حیاتی در بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نکات حیاتی و ضروری در انجام بازسازی ساختمان های قدیمی چه نکاتی هستند که ما برای شما در این مقاله از بازسازی ساختمان بخشی از آن را توضیح خواهیم داد. شاید به چشمتان خورده باشد ساختمان هایی که دارای قدمت بیشتر از ۱۰۰ سال هستند و به دلیل فرسودگی بی استفاده در گوشه هایی از شهر دیده می شوند که باید از آن ها به خوبی استفاده کرد اما متاسفانه شاهد آن هستیم که این ساختمان ها یا به طور کل تخریب می شوند و  یا صاحبانشان آن ها را رها می کنند و در جای دیگری سکنی می گزینند، این در صورتی است که با یک بازسازی ساختمان درست و با یک تیم حرفه ای می توان این ساختمان ها را به جاذبه های گردشگری تبدیل کرد تا دیگران از آن استفاده درست کنند و نیز صاحبان آن ساختمان بتوانند با پولی که از این راه در می آورند به این نوع از ساختمان ها بیشتر رسیدگی کنند تا نمای شهرمان را بتوانیم زیباتر ببینیم و حال خوبی را به محیط زندگی مان ببخشیم.

 

چند روش برای بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی

برای به اجرا در آوردن بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی باید در قدم اول از سازمان میراث فرهنگی مجوز ها و کمک های لازمه دریافت کرد تا با اطمینان خاطر بیشتری بازاسزی ساختمان را انجام داد. ازز روش های بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی می توان به ۱) بازسازی ساختمان بدون استفاده از متریال هان نوین مثل کامپوزیت و ترموود ۲) بازسازی ساختمان به روش دستی و بدون استفاده از دستگاه هایی که می تواند به این ساختمان ها آسیب وارد کند ۳) بازسازی ساختمان با استفاده از ملات هاییی که نقش تحکیم کننده در بازسازی را دارند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد