پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تأثیر نوسازی ساختمان بر روان

۳۸۷ بازديد

در نوسازی ساختمان موارد پنهان و روانی وجود دارد که تاثیرات مستقیم بر ما  می گذارند و نیاز به نوسازی ساختمان را برای ما ایجاب می کند، در روانشناسی محیط شاید بتوان بخش تاثیرات محیط اطراف که ما در آن زندگی می کنیم بسیار پر رنگ دانست. اگر تا به حال به فکر بازسازی ساختمان خود نبودید بهتر است این کار را هر چه سریع تر انجام دهید تأثیرات آن را بر آرامش روانی خود احساس کنید. بازسازی ساختمان مثل یک خانه تکانی برای ساختمان است و حتما نباید در روز سال نو این کار انجام شود بازسازی باید هر چند سال یک بار انجام شود . شاید بار ها برایتان سؤال شود که چرا افرادی که در اجتماع با هم زندگی میکنند و از کنار هم رد می شوند اینقد عبوس و بی احساسند, از دلایل آن می توان به  بی روح بودن طراحی داخلی محل کار و یا محل زندگی شان اشاره کرد، این باور غلط که بازسازی ساختمان هزینه بر است و یا سخت و زمان بر بودن کار نوسازی ساختمان شاید هنوز هم در افکار مردم ریشه دارد و اطلاع رسانی درست هم ایجاد نشده برای این کار از همین روست که در سطح شهر ساختمان هایی که حال خوبی ندارند را زیاد میبینیم باید نسبت به آن ها وظیفه شناس باشیم تا حال خوبی را به شهر و منطقه خود هدیه کنیم.همیشه این نکته را باید بدانیم که با موجودیت بخشیدن و اهمیت به محیط اطرافمان انرژی مثبتی را به خودمان هدیه می کنیم و با کار نوسازی ساختمان توسط تیم متخصص می توانید این کار را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید. برای اطلاع از تمام مراحل و روش ها بازسازی و نوسازی ساختمان بهتر است با یک تماس به تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع به بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

نکات مهم راجع به نوسازی ساختمان و روانشناسی محیط

زیبایی فضای محیطی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد که البته در اکثر موارد نادیده گرفته می شود. شاید از قدم های مهم برای روانشناسی محیط داخلی ساختمان باشد و بعد از آن نمای خارجی که هم بخش تعمیرات، رنگ و هم بازسازی دارد. در اکثر موارد دیده شده که نوسازی ساختمان کاری نیست که حداقل در ایران به موقع انجام شود اما چرا؟ ترجیح اکثر افراد ساکن ساختمان رنگ کردن و یا تعمیرات و یا به کل تغییر مکان است البته این کار درستی به نظر نمی رسد. بازسازی ساختمان می تواند شامل تغییرات بسیار جزیی ویا کلی بشود که اما این نکته حائز اهمیت است که خیلی از ساکنین در ساختمان ها به فکر بازسازی ساختمان خود نیستند و اولویتشان تعویض خانه است، درست مثل اینکه بعد از پوشیدن لباس و کهنه شدن آن را دور بیندازیم که این کاری است دور از عقل و منطق،تصمیم درست و منطقی آن است که با تیم متخصص نوسازی ساختمان تماس حاصل فرماییم و با قیمت مناسب نمای داخلی و یا خارجی ساختمان خود را آنگونه که علاقه مندیم بسازیم تا احساس بهتری را به محیط اطرافمان داشته باشیم.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تأثیر نوسازی ساختمان بر روان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد