یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

زمان تسویه حساب در شستشوی نما

۳۶۹ بازديد

درباره این نکته که در نماشویی ساختمان یا همان شستشوی نما نحوه پرداخت هزینه ها به چه صورت خواهد بود، باید گفت در هر شرکت شستشوی نما، زمان پرداخت مبلغ متفاوت است. مثلا در شرکت خدمات ساختمانی کارویس به دلیل اینکه اعتماد مشتریان و رضایت آن ها یکی از از اهداف شرکت در بخش نماشویی ساختمان است معمولا پرداخت هزینه ها بعداز اتمام کار صورت میگیرد، به طوری که در پایان کار وقتی که کارفرما رضایت کامل داشت مبلغ مورد نظر پرداخت می شود. اما اگر کارفرما در پایان کار راضی نبود آیا نماشویی دوباره تکرار می شود؟ در این شرایط شرکت کارویس در قرار دادهایی که تدوین می کند این نکته را ذکر کرده که اگر کارفرما رضایت کافی را نداشت با توجه به نظر متخصص عمل شستشوی نما اجرا می شود و تمام نکاتی که کارفرما از آن ناراضی است را بر طرف می کند. اما اگر پس از پایان کار کارفرما از دادن مبلغ مورد نظر امتناع کرد با توجه به قرار داد که بنا بر قوانین وضع شده و پای آن امضای طرفین خورده شده میتوان از کارفرمایی که مبلغ مورد نظر را پرداخت نکرده شکایت کرد تا طبق قانون با این فرد برخورد لازم شود که باید گفت خیلی کم پیش می آید همچین اتفاقاتی پیش بیاید. برای اطلاع از هزینه ها و زمان تسویه حساب شستشوی نما بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.

 

اگر در زمان مقرر کار شستشوی نما به اتمام نرسید چه باید کرد؟

اگر در مدت زمان شستشوی نما اختلال ایجاد شود یعنی اگر زمان نماشویی ساختمان به طول انجامید و این زمان مربوط به تعمیرات و یا رنگ کاری ساختمان نبود و ناشی از سهل انگاری کارشناسان شستشوی نما بود طبق قوانینی که در قرار داد نماشویی ساختمان ذکر شده است، قرار داد یا فسخ می شود و یا شرکت گروه دیگری را برای شستشوی  نما می فرستد تا عمل نماشویی ساختمان را به صورت صحیح و حرفه ای انجام دهد، باید گفت این عمل تنها توسط تیم های غیر حرفه ای نماشویی ساختمان ممکن است اتفاق بیفتد و در شرکت های بزرگ خدمات ساختمانی مثل کارویس این اتفاق ممکن نیست پیش بیاید زیرا با تجربیات بزرگ و متعددی که این شرکت طی سالیان دراز پیدا کرده است نماشویی ساختمان باید توسط تیم متخصص و حرفه ای که دارای مدارک بین المللی این کار هستند انجام شود و اگر از کارشناس تازه کاری برای عمل شستشوی نما استفاده می شود باید حتما یک کارشناس باتجربه تر کنار او باشد تا در مدت زمان تعیین شده عمل شستشوی نما با دقت به درست ترین روش اجرا شود تا کارفرما در پایان کار راضی باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار شستشوی نما را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

زمان تسویه حساب در شستشوی نما

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد