چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

نماشویی ساختمان در فصول بارانی

۳۶۵ بازديد

اکثر افراد بر این باورند که نماشویی ساختمان تنها باید در فصل های تابستان و یا اواخر زمستان به اجرا در بیاید و گمان می کنند عملیات شستشوی نما در فصول بارانی یا برفی نباید به اجرا در بیاید. باید گفت این یک باور غلط در میان جوامع است و نماشویی ساختمان در هر فصل می تواند به اجرا در بیاید . نماشویی باعث می شود که جرم و آلودگی ای که به سطح ساختمان نفوذ کرده به طور کل از بین برود و نما به زیبایی اولیه خود برسد. بارش باران یا برف نمی تواند نما را آلوده کند زیرا آلودگی های سطح نما  در طول مدت زمان و از دوده و سیاهی ناشی از کارخانه ها، ماشین ها و باران های اسیدی ایجاد می شود. آلودگی ها در مدت زمان طولانی به سطح نما نفوذ کرده و باعث می شود نما چهره ای زشت به خود بگیرد و آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به سطح نما وارد می کند. روش های نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما متفاوت است و با دستگاه های خاصی نیز به اجرا در می آید که می تواند بر هزینه های نماشویی تأثیر گزار باشد.اگر سنگ های نمای شما دچار لغزندگی و یا شکستگی شده اند باید آن ها را پیچ رولپلاک کنید تا دیگر این اتفاق برای شما به وجود نیاید، عمل پیچ رولپلاک باید بعد از نماشویی ساختمان اجرا شود. در فصل زمستان بهتر است از قبل اخبار هواشناسی چک شود و بعد نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید زیرا احتمال بارش باران یا برف بسیار زیاد است و می تواند عمل نماشویی را به تعویق بیندازد. برای اینکه بدانید بهترین روش برای نماشویی در فصل بارانی چیست و چگونه می توانید با کمترین هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

پوشش نانو بعد از نماشویی ساختمان

برای اینکه سطح ساختمانتان در هر فصل دچار آسیب نشود و آلودگی را دفع کند بهتر است عملیات پوشش نانو یا همان نانو شویی را به اجرا در آورید. باید در مورد این موضوع دقت بسیار زیادی را به عمل بیاورید زیرا نوع مواد نانو و روش های اجرا آن بر سطح ساختمان بسیار تخصصی باید به اجرا در بیاید و اگر توسط افراد به اجرا در بیاید می تواند آسیب های بسیار جدی ای را به کافرما وارد کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان در فصول بارانی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد