شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

قیمت نماشویی در تهران

کلینیک ساختمانی

قیمت نماشویی در تهران

۳۸۰ بازديد

با استفاده از تجربیات شرکت کارویس در امر خدمات ساختمانی به خصوص بخش نماشویی ، اکثر کارفرمایان اولین سؤال و دغدغه شان این است که قیمت نماشویی در تهران و دیگر شهرستان ها به چه صورت محاسبه می شود. برای دریافت پاسخ این سؤال بهتر است با ما در این مقاله از کارویس همراه شوید.کلینیک ساختمانی کارویس با بیش از نیم قرن تجربه در امر خدمات ساختمانی با وجود آوردن سیستم آنلاین برای ارائه اکثر خدمات ساختمانی به خصوص بخش نماشویی سعی بر این دارد تا با صرفه جویی در زمان و هزینه کارفرمایان حال خوبی را به تمام ساختمان های در سطح شهر هدیه دهد.

 

 قیمت نماشویی در تهران چگونه محاسبه می شود؟

۱)از جمله روش هایی که با آن می شود قیمت نماشویی در تهران و دیگر شهرستان ها را محاسبه کرد میزان آلودگی و جرم بر روی سطح نمای ساختمان است. ۲)برآورد هزینه بر حسب متراژ ساختمان از دیگر روش هایی است که می توان با آن قیمت نماشویی در تهران و دیگر شهرستان ها را محاسبه کرد.۳)نوع جنس نما و میزان زمانی که از کارشناسان نماشویی ساختمان می گیرد نیز از جمله عواملی است که در برآورد قیمت تأثیر گذار است.

 

قیمت نماشویی در تهران بر اساس نوع جنس نما

قیمت نماشویی برای نمای اچ پی ال و کامپوزیتی : از متری ۹ هزار تومان تا متری ۱۲ هزار تومان

 

قیمت نماشویی برای نمای آجری،سنگی و سیمانی:از متری ۷ هزار تومان تا متری ۱۰ هزار تومان

 

قیمت نماشویی برای نمای شیشه ای:از متری ۸ هزار تومان تا متری ۱۲ هزار تومان

 

قیمت نماشویی برای نمای ترموود:از متری ۵ هزار تومان تا متری ۱۰ هزار تومان

 

نکته: قیمت نماشویی در تهران زمانی به صورت نهایی مشخص می شود که کارشناسان متخصص نماشویی، نما را آنالیز کنند و با در نظر گرفتن تمام شرایط و تعرفه ها قیمت کلی را به کارفما اعلام کنند.

 

عواملی که در قیمت نماشویی در تهران مؤثر هستند

 

باید گفت در کلان شهر هایی مانند تهران به دلیل آلودگی های ناشی از ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی و کارخانه جات مختلف میزان آلودگی،جرم و سیاهی بر سطح نمای ساختمان ها بسیار زیاد شده است.همین جرم ها و آلودگی ها قیمت نماشویی در تهران را تحت شعاع خود قرار داده است. شاید شما نیز زمانی که در حال گذر در سطح شهر هستید به این فکر کرده اید که چهره شهر چقد سیاه و فرسوده شده است یکی از دلایل آن است که عمل نماشویی در تهران هنوز جا نیفتاده است و بسیار از افراد به جای نماشویی به این فکر می کنند که نمایشان را تعویض کنند. برای نماشویی ساختمان روش های اجرایی متفاوتی وجود دارد که از جمله این ها می توان به نماشویی با طناب اشاره کرد که نیاز به تخصص و گذراندن دوره های بسیار حرفه ای دارد و باعث زودتر انجام شدن نماشویی ساختمان می شود و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود. روش دیگر استفاده از داربست است که یک روش سنتی در نماشویی ساختمان هست و وقت و زمان زیادی می برد و قیمت نماشویی را نیز بالا می برد. از دیگر عواملی که بر قیمت نماشویی ساختمان تاثیر دارد تعمیر یا رنگ کردن بعد از اجرای نماشویی است که این مبنی بر در خواست کارفرما اجرا می گردد و هزینه های جداگانه ایی دارد. لازم به ذکر است که برآورد نهایی و دقیق قیمت نماشویی ساختمان در همان زمان و قبل از شروع به کار انجام می شود و بنا به درخواست کارفرما و نظر کارشناسان متخصص روش مناسب انتخاب و اجرا می گردد.

 

قیمت نماشویی در تهران بر اساس متراژ نما

قیمت نماشویی در تهران از متری۵٫۰۰۰ تا متری۱۲٫۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود. برای نماهایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر شرکت خدمات ساختمانی کارویس تعرفه هایی قرار داده است که این تعرفه ها شامل تخفیف برای قیمت نماشویی است.

 

نحوه محاسبه قیمت نماشویی در تهران

 

برای اینکه قیمت نماشویی ساختمان خود را بتوانید به صورت تقریبی تخمین بزنید باید در قدم اول طول و عرض نمای ساختمانتان را اندازه گیری کنید و بعد  در متراژ آن جنس از زمان ضرب کنید. باید گفت برای اینکه دچار اشتباه در هنگام برآورد قیمت نماشویی ساختمانتان نشوید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت کاملا رایگان تمام سؤالات خودرا مطرح و بهترین راهنمایی هارا دریافت کنید.

 

نانو شویی و تأثیرآن بر قیمت نماشویی در تهران

 

برای جلوگیری از آسیب دیدگی و تلاش برای بیشتر کردن عمر ساختمان این روز ها از نماشویی با نانو استفاده می شود چرا که ماده نانو با سطح مورد نظر ایجاد پیوند می کند و همین امر موجب افزایش مقاومت سطحی و جلوگیری از لکه و شوره می شود و استحکام نما ی ساختمان را بیشتر می کند. قابل ذکر است که مواد نانو مورد استفاده در نماشویی ساختمان در اکثر مواقع برای افزایش ماندگاری و تمیزی سطوح استفاده می شود. در انتخاب نوع و برند نانومواد مورد استفاده بایستی حساسیت لازم به خرج داده شود. چراکه در صورت انتخاب مواد بی کیفیت و نامرغوب و اعمال آن بعد از فرآیند نماشویی ساختمان ،این امکان وجود دارد که سطح ساختمان شما را دچار پوسیدگی کند. قیمت نماشویی ساختمان با نانو حدودا از متری ۲۰ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان می تواند باشد.

 

مواد شوینده و دستگاه های نماشویی

 

دستگاه های نماشویی برای هر جنس از نما متفاوت است برای نماهای با جنس سخت از جمله نماهای سنگی،آجری و سیمانی از روش نماشویی با دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست و از مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر استفاده می شود که هر کدام از این دستگاه ها و مواد شوینده  بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار اند. برای نماهای که حساسیت بالایی دارند همچون کامپوزیت،اچ پی ال،ترموود از روش های ساده همچون نماشویی با روش دستی و با وسیله ی تی وابر و مواد شوینده کم قدرت استفاده می شود که می تواند قیمت نماشویی در تهران را دستخوش تغییر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

قیمت نماشویی در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد