پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تبدیل فضای سرد ساختمان به فضای گرم در بازسازی

۳۸۰ بازديد

باید گفت نکته ای که در کار بازسازی ساختمان بسیار اهمیت دارد این است که با تغییر درست و هوشمندانه یک نوسازی و تحول اساسی به قالب ساختمان می توان بخشید تا اهالی آن ساختمان احساس راحت تر و زیبا تری به محیط خود داشته باشند. در امر بازسازی ساختمان می توان دنیای شگفت انگیزی را خلق کرد و این در صورتی به وجود می آید که یک معمار خلاق با الهام گرفتن از خواسته های تمام اهالی آن ساختمان یک طرح جامع را ارائه دهد و یک بازسازی اصولی و خلاقانه را به منصه ظهور برساند. باید گفت که فضای سرد یک ساختمان رابطه مستقیم با حال وهوای روحی اهالی آن دارد که البته می توان با بازسازی ساختمان این حال و هوا را نیز تغییر داد و روحیه ای تازه به ساختمان و تمام اهالی اش بخشید. یکی از عوامل مهم در معماری و نوع چیدمان خانه هایی که فضای سرد و خشکی دارند راهرو های تنگ در قسمت ورودی و یا دیوار های غیر باربر که معمولا برا جداکردن قسمت حال و پذیرایی هستند می توان اشاره کرد، با برداشتن یک سری از دیوار های غیر باربر که با برداشتن آن ها آسیبی به ساختمان نمی رسد می توان تحول عظیمی را به فضای داخلی ساختمان بخشید که البته با یک بازسازی ساختمان درست و دقیق این امر ممکن می شود.برای اطلاع از تمامی راه کار هایی باعث می ضشود بازسازی ساختمان به درستی و بنا به در خواست شما انجام شود می توانید با تماس با تیم مهندسین معمار و تیم مشاوران شرکت کارویس به صورت رایگان تمامی سؤالات خود را مطرح کنید و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

نوع چیدمان، رنگ دیوار ها و … در تغییر فضا برای بازسازی ساختمان

باید گفت نوع چیدمان یک ساختمان یکی از عوامل مهم برای بازسازی و تغییر فضای سرد و خشک به فضای گرم و صمیمی است اما چه چیدمانی فضا را از آن حال خشک در می آورد و باعث تغییر در فضا می شود؟ باید دیده باشید در ساختمان هایی که در آن از یک نوع مبلمان و به خصوص مبلمان سلطنتی استفاده می شود فضای رسمی و سردی را به کل ساختمان می دهد، که توصیه ما این است که با قرار دادن یک مبل تک نفره با شکلی مدرن یا سنتی اما متفاوت کنار مبلمان سلطنتی کمی تابو شکنی کنید و فضا را گرم تر کنید، در اکثر ساختمان هایی که از مبلمان سلطنتی استفاده می شود معمولا در قسمت حال مبلمان راحتی گذاشته می شود و معمولا دورهمی های خانوادگی در آن جا به وجود می آید و در مواقع رسمی مثل آمدن مهمان دورهمی ها در آن قسمتی که مبلمان سلطنتی قرار دارند به وجود می آید. از موارد دیگر نوع رنگ دیوار ها و وسایل مورد استفاده در ساختمان است که بسیار حائز اهمیت در بخش بازسازی ساختمان، به طور مثال استفاده از رنگ های خنثی مثل رنگ خاکستری  باید حتما به صورت رنگ مکمل کنار یک رنگ گرم و یا سرد قرار بگیرد تا از حالت تکراری و بی روح اش خلاص شود. باید گفت که دنیای بازسازی و نوسازی ساختمان دنیای بسیار بزرگی است که اگر به صورت اصولی انجام شود می تواند بسیار مؤثر باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تبدیل فضای سرد ساختمان به فضای گرم در بازسازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد